نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سقف قرارداد پرسپولیس به آل‌کثیر پیشنهاد شد/ مهاجم سرخ‌ها امضا نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود رقم بالایی که باشگاه پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر پیشنهاد داده اما این مهاجم هنوز قراردادش را امضا نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، با وجودی که سقف پرداختی به بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده به عیسی آل کثیر پیشنهاد شده  اما این مهاجم خوزستانی همچنان نه پیش قراردادی که برایش ارسال شده را امضا می کند و نه برای گرفتن عکس یادگاری در باشگاه حاضر می شود. 

عیسی فصل گذشته نیز با همین روش و درخواست مبلغی بالاتر از پیشنهاد اولیه باشگاه وارد عمل شد و درنهایت قید ادامه همکاری با پرسپولیس زد و با پیشنهاد بالای سپاهانی‌ها راهی اصفهان شد. اما خیلی زود هوای بازگشت به پرسپولیس به سرش زد ولی یحیی گل محمدی صراحتا در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا روی عیسی برای بازگشت به پرسپولیس نظر دارد یا نه صراحتا گفت: این موضوع را برای اولین باز اینجا می شنوم. ما هیچوقت به سراغ بازیکنان مازاد تیم‌های دیگر نخواهیم رفت.

یحیی این گونه با بازگشت عیسی مخالفت کرد اما در نیم فصل و پس از جدایی او، آل‌کثیر یک بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و با سرخ‌ها قرارداد ۶ ماهه بست. حال با وجود تمام این اتفاقات و دلخوری‌هایی که هواداران پرسپولیس از او داشتند، او همچنان با همان روش در حال مذاکره با پرسپولیس است. 

در مذاکرات صورت گرفته بین طرفین  شرایط مالی که باشگاه برای او در نظر گرفته شرایط خوبی است،  آل‌کثیر سقف پرداختی در پرسپولیس را دریافت خواهد کرد، آن‌هم در شرایطی که عیسی ملی‌پوش نیست. با این وجود آل‌کثیر نه تنها از امضای پیش نویس قرارداد که برای او ارسال شده خودداری کرده بلکه به باشگاه اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود قراردادی را امضا نمی‌کند.

 همین دیروز بانک شهر به عنوان مالک باشگاه تصویب کرد، بودجه لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان در اختیار باشگاه قرار گیرد و در یک کلام مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان وجود ندارد. موضوعی که باشگاه نیز به آل‌کثیر اعلام  و به او اطمینان خاطر داده طلبش قطعا پس از واریز پول به حساب باشگاه و انجام کارهای اداری واریز می‌شود، اما عیسی هنوز با این موضوع موافقت نکرده و همه چیز را به دریافت مطالباتش موکول کرده است.

حال باید منتظر بود و دید بالاخره عیسی آل‌کثیر چه زمانی برای تمدید قرارداد راهی باشگاه خواهد شد و همچنان می خواهد در همان مسیر قبلی گام بردارد یا اینکه از تجربه فصل پیش درسی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اقدام تازه باشگاه پرسپولیس برای همکاری با آل‌کثیر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • اکبر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    پدربزرگ امضا کن نکنه دوست داری بازم بری تیم دیگر نیمکت نشین بشی
    • محمد RU ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      دوست خوب و کیسه کشم، عیسی از بهترین‌های پرسپولیس بوده و همیشه به شما گل زده و فشاریتون کرده، پس حقش هست هر چی بگیره، درویش باید سریع باهاش تمدید کنه و از گذشته خودش درس عبرت بگیره، درویش این فصل انگار کمر به نابودی تیم بسته متاسفانه و باید بره
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      ایمن حسین بازیکن آزاده ، کاش اونو بگیریم، حداقل میدونیم خیلی خوبه، ، البته بانک شهر فقیره و از بدبختی ما بانک شهر شده مالک پرسپولیس، لطفا بانک‌شهر و محصولات طبیعت رو تحریم کنید تا بفهمن قدرت واقعی پرسپولیس هواداران هستن. ....... الان یه کیسه‌کش خودشو پرسپولیسی جا میزنه و با من مخالفت میکنه😂👨‍🦽🚴‍♂️👨‍🦽🚴‍♂️
  • مهرداد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    اگر مطالبات بازیکنا پرداخت نشده و فقط مشکلشون اینه که حق دارن. ولی اگر هدفشون اینه دست به یکی کنن بیشتر قرارداد ببندن و یا بالاتر از سقف قرارداد بگیرن، امیدوارم درویش زیر بار نره و باهاشون تمدید نکنه. هیچوقت نباید بزارن بازیکن با باندبازی بخواد جلوی باشگاه وایسه. اولویت فقط باشگاهه. بازیکنا میان و میرن. حتی ممکنه برن باشگاه های رقیب بازی کنن. اما این باشگاهه که میمونه
  • آقا رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    واقعیت اینه که امسال هم ما با اشتباه استقلال در ساری و با حداقل اختلاف قهرمان شدیم بازیکن دیر یا زود میره و باشگاه و هوادار باقی میمونن آقا ما بعد از پنجاه سال هواداری میفهمیم پرسپولیس یه مشت بازیکن مازاد و بی تعصب و پولکی مثل همین آل کثیر داره که باید برن و چند تا جوون متعصب و جویای نام و باانگیزه عشق پرسپولیس جاشون بیاد با حرکت پارسال دیگه عیسی در خواب هم نباید پیراهن پرسپولیس رو میدید و طبیعیه که الان واسه باشگاه برقصه و شرط بذاره امیدوارم با اومدن مربی اروپایی و حرفه ای بساط این نوع بازیکنهای سطح پایین و پولکی جمع بشه و یه تیم جوون و روپا داشته باشیم
  • روزبه IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    این هم اگه ناز کرد بفرستيدش بره آبادی خودش
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    آقای درویش یک درصد عاقل باش، از جیب‌ خودت که خرج نمیکنی، بسه دیگه این مسخره‌بازیها، ببین بقیه تیمها سپاهان تراکتور آبی‌تهران چطوری بازیکن میخرن، بعد شما هنوز با مهاجم خودت تمدید نکردی... درویش نکن
  • عدالت خواه IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    خب ببینید اگه زیادی از حد داره ناز می کنه، بجاش با کوپال ناظمی ۴ ساله تمديد کنید، اینکه عزا نداره...!
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      کوپال قرارداد ما دام العمر با کیسه داره و پولش را هم نقدا گرفته
  • مهرداد IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    یکی به عیسی بگه ناز نکن علیپور برگشته سطح بازیشم خیلی از تو بالاتره هم گلزنه هم پا به توپه بشین سرجات
  • تعصب قرمز IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    توی همین 2 تا بازی آخر ببین چند تا گُل نزد، اگر موقعیت هایش رو تو بازی با مس رفسنجان گُل کرده بود با اختلاف 6 گُل برنده بودیم و درگاله کیسه ها هم گرفته شده بود، حالا باز برامون ناز کن.
  • تعصب قرمز IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    ترا خدا اینهمه پول را حیف نکنید حداقل آزادی را جذب کنید که هم 10 سال جوانتر و هم بسیار باکیفیت تر، آخه عقل تون کجا رفته، با آزادی میتونید قرارداد طولانی تری ببندید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی