نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
۲ |
۵
توافق ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس با هموطن گولسیانی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس طی روزهای اخیر با گریگول چابرادزه، مدافع راست ذوب‌آهن مذاکره کرده اما توافق رسمی را به بعد از مشخص شدن وضعیت بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر موکول کرده است.

بعد از درخشش گئورگی گولسیانی در ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس، پیش‌بینی می‌شد شاهد موج جدیدی از حضور بازیکنان گرجستانی در ایران باشیم که این اتفاق رخ نداد. در نقل و انتقالات زمستانی اما ذوب‌آهن که در دفاع راست آسیب‌پذیر نشان می‌داد، تصمیم گرفت دفاع راست دینامو باتومی را به خدمت بگیرد. مدافع راستی به نام گریگول چابرازده ۲۸ ساله که از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت.

اولین بازی او برای ذوب‌آهن در فولادشهر برابر پرسپولیس بود. پس از آن چابرادزه بجز دو بازی، در تمامی مسابقات برای تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و البته بارها تعویض شد. در بازی با هوادار او تنها پاس گل خود را ارسال کرد و حالا پس از  ۶ ماه حضور در لیگ ایران با یک پیشنهاد جالب توجه مواجه شده است.

پرسپولیس بعد از اینکه با دانیال اسماعیلی‌فر به توافق نرسید و این بازیکن مذاکره با تراکتور را آغاز کرد، چند دفاع راست را زیر نظر گرفت که یکی از آنها چابرادزه است. مذاکره با این مدافع راست اهل گرجستان انجام شده و طرفین بر سر رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار به توافق رسیده‌اند.

با این حال امضای رسمی قرارداد به چند روز دیگر موکول شده چون اسماعیلی‌فر از باشگاه پرسپولیس مدتی زمان برای تصمیم گیری نهایی خواسته و آنها منتظر مشخص شدن شرایط اسماعیلی‌فر هستند تا درباره چابرادزه تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: دلخوری لیموچی از پرسپولیسی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    این دیگه چیه ؟؟؟ ما یک دفاع راست امتحان پس داده میخوایم نه این آقای هموطن ولسیانی!!!
  • حسین طرفی BR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    لیموچی هنوز نیومده دلخور شداین اول بسم الله؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی