نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۲ |
۵
حمله عباس جدیدی به وزیر ورزش/ دل پرخونی دارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس جدیدی که از وی برای رونمایی از تندیسش در موزه ورزش دعوت شده بود، از وزیر ورزش انتقاد کرد!

خبرورزشی - عباس جدیدی یکی از قهرمانانی بود که در مراسم امروز از تندیس وی در موزه ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

زمانی که نام جدیدی برای رونمایی از تندیسش اعلام شد، وی بدون توجه به صحبت‌های مجری برنامه، میکروفن را در اختیار گرفت و صحبت‌هایی را مطرح کرد. جدیدی در مقابل وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان حاضر که همگی ایستاده بودند، به حالت نشسته شروع به صحبت کرد!

وی بعد از گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهرداد میناوند و مرحوم علی انصاریان در بخشی از صحبت‌هایش گفت: وقتی من و علیرضا دبیر برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی با رد صلاحیت رو به رو شدیم، شوکه شدم و پیگیری کردم. بارها با درب بسته اتاق وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک رو به رو شدم.

جدیدی به وزیر ورزش اشاره کرد و ادامه داد: امروز وزیر ورزش را دیدم که با کت و شلوار اینجا ایستاده‌اند. تلفن‌ها هم پاسخ داده نشد. به قول موحد، دل پر خونی دارم‌!

وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه حقوقی کشور خلاء وجود یک محکمه تخصصی در ورزش را احساس می‌کنم و از آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه تقاضا دارم که در برپایی دادگاه تخصصی ورزش به جد دستور دهند. انسجام بین ورزش و ورزشکار که همیشه شعار آن داده می‌شود، پرهیز از سلیقه کاری‌ها و انسجام کمیته انضباطی محقق نمی‌شود جز با محاکم قضایی ورزش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    صرفنظر ازاینکه وزارت ورزش چون سایر وزارت خانه ها درانجام همور مربوطه ناتوان بوده وصرفنظر ازمسئله دوپینگ سرکار در یک مسابقه که لابد هیچ لطمه ای به اعتبار وحیثیت کشتی ایران نزده وجدانا زمانی که به عضویت شورای شهر انتخاب شدید کمترین آشنائی با مدیریت شهری داشتید یا صرفا به دلیل قهرمانی در ورزش کشتی مردم به شما رای دادند .برادر من اینجا همه چیز درهم وگوشت واستخوان باهم است پس جای گله ای نیست .سرفراز باشی ..
  • gaber IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    جدیدی بهتری فامیل با مسمائی پیدا کنه مانند قدیمی . شما وقتی اهل سیاست شدی نباید به ورزش برگردی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی