نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
سعید مهری: به این دلیل به پرسپولیس آمدم/ شماره پیراهنم مشخص شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری بعد از انتقال به پرسپولیس از دلایل بازگشت به فوتبال ایران گفت.

سعید مهری درخصوص حضور در پرسپولیس گفت: خیلی از این اتفاق خوشحالم. همانطور که می‌دانید پرسپولیس خیلی خیلی تیم بزرگی است و امیدوارم نه با حرف زدن بلکه با عملکرد مثبت خودم را به هواداران این تیم ثابت کنم.

خرید جدید سرخ‌ها درخصوص تجربه لژیونر شدن افزود: تجربه خیلی خوبی و خدا خیلی کمک کرد و قهرمان شدیم ولی بعد از آن آقای ساپینتو جدا شدند و بخاطر مصدومیت از لیست تیم ملی دور بودم و فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها به ایران برگردم اما وقتی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیشنهاد داد خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد چون هر بازیکنی آرزو دارد در این باشگاه با هواداران بی‌نظیرش بازی کند.

مهری درخصوص تکرار عملکرد خوبی که زیر نظر ساپینتو داشته توضیح داد: صد درصد همه تلاشم را می‌کنم هواداران را با عملکردم راضی نگه دارم.

این بازیکن درخصوص هم‌تیمی شدن دوباره با مسعود ریگی با پیراهن پرسپولیس گفت: مسعود کلا بازیکن بی‌حاشیه‌ای است و مطمئنا از او مشورت می‌گیرم چون قبلا هم هم‌تیمی بودیم.

مهری درباره اینکه آیا با بازیکنی از پرسپولیس برای حضور در این باشگاه صحبت کرده؟ تصریح کرد: با سروش رفیعی در بیرون زمین هم ارتباط خوبی دارم اما واقعیت با هیچ بازیکنی راجع به این انتقال صحبت نکردم و همه چیز یک دفعه ای شد.

هافبک جدید پرسپولیس درخصوص اینکه آیا برای اینکه نظر قلعه‌نویی را برای حضور در تیم ملی جلب کند حاضر به این انتقال شده؟ گفت: درست این هم می‌تواند باشد چون دوست داشتم بیشتر در دید باشم و باشگاه پرسپولیسم همیشه در تیم ملی نماینده داشته است.

مهری در خصوص مدت قرارداد و شماره‌اش در پرسپولیس بیان کرد: مدت قراردادم ۲ ساله و شماره پیراهنم ۲۷ است.

بیشتر بخوانید: فوری| سعید مهری رسماً به پرسپولیس پیوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • قهوه ساز دلونگی CH ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    آقای سعید مهری! سپاس خداوند را که من جای شما نیستم. من هنگامی به بزرگی باشگاه پیروزی تهران پی بردم که در برنامه ی زودیاک مافیا، شرکت کنندگان هوادار پیروزی تهران شما را دست می انداختند که مگر قرارداد ۱۶۰ میلیونی هم داریم؟ و شما صم و بکم نگاهشان می کردید.
    • درویش پرز IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      سوزش
    • پویان IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      نظر هواداران کاج اصلا هم مهم نیست.همونطور که رضاییان رو جذب کردین ما هم بازیکن خوبی جذب کردیم چیزی که عوض داره گله نداره
  • سامان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    از الان جزو خانواده پرسپولیس شدی و همه جوره حمایتت میکنیم و منتظر بازی‌های خوبت هستیم
  • اشنا IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    گاهی انسانها راه را عوض میکنند که هم خودشان خوشحال شوند هم مردم را. بقول دکتر ابراهیمی دینانی که چرا از پرسپوایس بیشتر از استقلال طرفداری میکنی فیلسوف زمانه میفرمایند PERS یعنی شهر POLISیعنی ایران پس ریشه آریایی داره پرسپولیس. به شهر ایرانی خوشامدی. حرفهای گزافه زیاده و کسی معطل گزافه گویی نمیشود. استقلال هم از نظر ایشان یک اسمه و احترامش واجب ولی آریایی نیست.فقط بدان که ریشه خود را هرگز فراموش نکنیم
  • حمید آری مقدم IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    خدا کنه چند سال بعد مانند بازیکنان دیگه مگویید پشیمون هستم انشالله بگه بهترین رفتنم پرسپولیس بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی