۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس نشان دادند که چه ظلم بزرگی در حق تیم ملی شد.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ اردوی تیم ملی فوتبال آغاز شده است. اگر چه به حضور چند اسم در این تیم نقد جدی داریم و معتقدیم در این روز‌های بی‌سامانی فدراسیون فوتبال، چشم‌های بسیاری باید مراقب فهرست‌های تیم ملی باشد، اما اجازه بدهید در مورد ۳ نکته مهم بنویسیم:

۱- تیم ملی با کی‌روش ۸ سال به تیم‌های آسیایی نباخت و با ویلموتس دو شکست بد را تجربه کرد. اسکوچیچ اگر چه این اردو را برای دو دیدار تدارکاتی برپا کرده است، اما باید بداند مأموریت او برای هدایت تیم ملی به جام جهانی بسیار دشوار است.

۲- عملکرد خیره‌کننده امیر عابدزاده در بازی مقابل پورتو، می‌تواند ما را به یک دروازه‌بان ششدانگ دیگر امیدوار کند. مبادا او را از اروپا برای نیمکت‌نشینی فرابخوانیم. حالا که دیدار‌ها تدارکاتی است می‌توانیم پای او را در چهارچوب دروازه تیم ملی محکم کنیم.

۳- یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس نشان دادند که چه ظلم بزرگی در حق تیم ملی شد. وقتی یک تیم باشگاهی با مجموعه‌ای از بازیکنان ایرانی و یک بازیکن خارجی از پس تیم‌های پولدار و پرستاره‌ای مثل النصر و السد برمی آید و همه تیم‌های عربی را از پیش رو برمی‌دارد، چگونه است که تیم ملی ما مقابل دو تیم ملی عربی آن گونه شکست می‌خورد؟ ما به راحتی می‌توانستیم از آن دو بازی امتیاز بگیریم و قربانی مدیران وقت فدراسیون فوتبال شدیم که البته اکنون نیز بر فدراسیون حکمرانی و تسلط دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی