۰
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه استقلال نیاز دارد یک امیر عابدینی است که جرأت داشته باشد جلوی بازیکن بایستد. علی کریمی هر قدر بزرگ باشد از امثال مجتبی جباری و مجید نامجومطلق و... که بزرگتر نیست.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ روزی علی باغمیشه مهاجم وقت پرسپولیس در برنامه ۹۰ که عابدینی و فتح‌الله‌زاده مهمانش بودند، حرفی در مورد مدیریت پرسپولیس زد که همانجا روی آنتن زنده عابدینی طوری با او و البته فردوسی‌پور حرف زد که رنگ‌شان مثل گچ سفید شد! البته رنگ عادل را می‌شد به چشم دید، اما از لحن صدای باغمیشه هم مشخص بود که با واکنش به موقع عابدینی به شدت ترسیده و عقب‌نشینی کرده است.

عابدینی شاید ایراداتی داشت، اما به عنوان یک مدیرعامل قاطعیت و کاریزما هم داشت و به هیچ عنوان اجازه نمی‌داد پرسپولیس اسیر بازیکن‌سالاری شود، اما حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ در پرسپولیس که قدرت یحیی گل‌محمدی و یکی از دوستانش! به مراتب بیشتر از شخص مدیرعامل است، در استقلال علی کریمی علناً علیه معاون باشگاه مصاحبه می‌کند و آب از آب تکان نمی‌خورد! اصلاً انگار نه انگار که باشگاه چیزی به اسم مدیرعامل دارد؛ چرا؟ چون آقای مدیر با ایجنت علی کریمی که چند بازیکن دیگر هم دارد رفیق است. با مزه اینکه کانال‌ها و صفحات به اصطلاح هواداری هم پشت آقای ایجنت و علی کریمی هستند و آنکه این وسط له می‌شود شخصیت مدیرعامل و نام بزرگ استقلال است!

آنچه استقلال نیاز دارد یک امیر عابدینی است که جرأت داشته باشد جلوی بازیکن بایستد. علی کریمی هر قدر بزرگ باشد از امثال مجتبی جباری و مجید نامجومطلق و... که بزرگتر نیست. اصلاً کاری ندارم که او چقدر پول خواسته، در این بلبشو هر چه می‌گیرد نوش جانش، اما این مدل مدیریتی سعادتمند که حتی از معاون خودش دفاع نمی‌کند صد درصد استقلال را به قهقرا می‌برد. شک نکنید که اگر استراماچونی هم بیاید اولین نفر با همین سعادتمند و مدل مدیریتی‌اش (که خبری از اتوریته و اقتدار در آن نیست) به مشکل می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی