۰
یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال، بعد از چشم‌بندی و فریب‌کاری مارک ویلموتس به یک پیچ تند و عمیق دیگر رسیده است که عنقریب موجبات سقوط مهیب و ویرانگرش را پدید می‌آورد! برای نجات از این بلا، دعوت از دست‌اندرکاران اینک فرا رسیده است.

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ از سخنان آقای قاضی زاده هاشمی، که نماینده مجلس است این استفاده را نیز می‌توان- بلکه باید- به عمل آورد:
... آقایان دیگر قرار است کاری انجام دهید و محبت‌تان شامل حال فوتبال شود، اکنون زمان و هنگام مناسب است! لازم‌ترین اقدام را اینک باید انجام داد!
فوتبال، بعد از چشم‌بندی و فریب‌کاری مارک ویلموتس به یک پیچ تند و عمیق دیگر رسیده است که عنقریب موجبات سقوط مهیب و ویرانگرش را پدید می‌آورد! برای نجات از این بلا، دعوت از دست‌اندرکاران اینک فرا رسیده است؛ اینکه شب بخوابیم و صبح بیدار شویم و برای عقد قرارداد، ١٠ میلیارد، ١٥ میلیارد و ٢٠ میلیارد پرداخت، با هیچ حکمی و با هیچ قرینه‌ای قابل قبول نیست! زیاده‌طلبی پیش این تطاول، قناعت محض است!
فوتبال به این ترتیب منفور می‌شود و می‌میرد! به بدترین شکل ممکن!
فوتبال بی‌درآمد، فوتبال بدون منابع پولی درون‌زا، فوتبالی که کمترین حقوق حقه‌اش را نمی‌گیرد، چگونه قادر است به یک نابازیکن که در همه تیم‌ها بر سر نخواستنش دعواست با پارو، پول بدهد؟
مشکلات فوتبال را، باید توسط خود فوتبال و فوتبالی‌های مسلط و دانا حل کرد! و اگر یکجا نیاز به کمک و دخالت دیگران باشد، در همین موارد است که بازیکنان متوسط و زیر متوسط، باید میلیاردی پول بگیرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی