۰
دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد بازی با اسم استراماچونی همچنان ادامه دارد. چرا؟ چون با اسم او می‌توان زمان خرید. مردم هم به هر حال وقتی زمان بگذرد، سرد می‌شوند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ تا امروز بازی با اسم استراماچونی که در هر دوره‌ای توسط چند مدیر انجام می‌شود، این خاصیت‌ها را برای استقلال داشته است.

۱- گول زدن هواداران و عوض کردن فضا
۲- از دست دادن جام حذفی

به نظر می‌رسد بازی با اسم استراماچونی همچنان ادامه دارد. چرا؟ چون با اسم او می‌توان زمان خرید. مردم هم به هر حال وقتی زمان بگذرد، سرد می‌شوند. امروز هواداران استقلال احساس می‌کنند تیم‌شان فقط با استراماچونی نتیجه می‌گیرد و مدیران هم روزی سه وعده اسمش را می‌آورند، اما دو فردای دیگر که استقلال قطعاً با مربی ایرانی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، همه چیز فراموش می‌شود. هواداری که می‌گوید ۱۰ میلیارد بدهید و با فلان بازیکن تمدید کنید، مسلماً دلسوز تیمش نیست و قطعاً فراموشکار هم هست. پس یک عده به این نتیجه می‌رسند که با این هوادار باید زمان خرید و با اسم‌ها بازی کرد. یک زمانی علی پروین می‌گفت هرکس به پرسپولیس می‌آید باید یک پولی هم بدهد. البته زمانه خیلی عوض شده و همین پرسپولیس ۶، ۷ میلیارد به یک بازیکن می‌دهد، اما کلیت حرف پروین در راستای ارج نهادن به پیراهن پرسپولیس درست بود. چیزی که این روز‌ها در استقلال اصلاً و ابداً نمی‌بینیم. فلان بازیکن لوس در هواپیما برای معاون باشگاه پیامک می‌زند که اگر تا چند ساعت دیگر ۳۰۰ میلیون به حسابم نریزید فردا بازی نمی‌کنم و بلافاصله پول به حسابش واریز می‌شود! خب در چنین تیمی چرا باید دنبال حرمت پیراهن و عشق و تعصب به پیراهن آبی و رفتار حرفه‌ای بود؟ باور کنید استراماچونی هم برگردد با این رفتار‌ها و این بازیکنان دیوانه می‌شود و دوباره عطای کار در ایران را به لقایش می‌بخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی