۰
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ما مدت‌هاست که به زندگی در فضای مجازی عادت کرده و بعید است از این کابوس رها شود. در فضای مجازی توهین و حمله می‌کنند، مربی می‌آورند، مربی برمی‌دارند و تهمت می‌زنند.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ احاطه فضای مجازی بر دنیای واقعی ما آن‌قدر زیاد شده که خیلی از بازیکنان ترجیح می‌دهند در همان فضا زندگی کنند. توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی به برخی بازیکنان به مراتب بیشتر از یک برد می‌چسبد و این وضعیت آرام آرام در حال بلعیدن فوتبال ماست.

قدرت گرفتن تدریجی فضای مجازی موجب شده مربیان ما هم علاقه فراوانی به آن نشان بدهند. برخی مربیان ترکیب تیم را اشتباه انتخاب می‌کنند و پنالتی‌زن تیم را بد انتخاب می‌کنند و بعد از آنکه به دلیل تصمیم‌های اشتباه خود شکست خوردند، به فضای مجازی و اینستاگرام پناه می‌برند و به زمین و آسمان حمله می‌کنند که نمی‌خواستند ما موفق شویم!

برخی دیگر از مربیان هم حرکت در فضای مجازی را بیشتر می‌پسندند تا فضای واقعی. آن‌ها در فضای مجازی حرف می‌زنند، به داوری‌ها اعتراض می‌کنند و حتی استعفا می‌دهند. آن‌ها حتی یک بار هم در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی حاضر نمی‌شوند تا طعم دنیای واقعی را بچشند. برای آن‌ها زندگی و طی مسیر در جهان مجازی بهترین اقدام است.

همان‌طور که فرهنگ رانندگی و همه امور اجتماعی‌مان مختص ماست و در دنیا نمونه دوم ندارد، استفاده از خدمات دنیای مدرن و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با آن هم کاملاً ایرانیزه شده است و آن‌طور از آن استفاده می‌کنیم که دلمان بخواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی