نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذکر نکاتی درباره کارنامه بازی‌های نیکولای بودوروف مشخص می‌کند او می‌تواند بر تیم استقلال و همچنین بازی‌هایش تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرورزشی، نیکولای بودوروف که روز گذشته قراردادش را با استقلال امضا کرد دارای خصوصیات جالبی در بحث فوتبالش است که می‌تواند کمکش کند بیشتر و زودتر در ترکیب استقلال جا بیفتد. ذکر نکاتی درباره کارنامه بازی‌هایش مشخص می‌کند او می‌تواند بر تیم استقلال و همچنین بازی‌هایش تأثیرگذار باشد. مدافعی که علاقه‌مند به گلزنی است و از هر فرصتی برای ورود به محوطه جریمه حریف استفاده می‌کند.
۱- نیکولای بودوروف بیشتر فوتبالش را در بلغارستان سپری کرده و عضو تیم‌های پیرین، لیتکس و زسکا صوفیه بوده است. البته او مدتی هم برای فولام (۴۱ مسابقه) بازی کرده و در چمپیون‌شیپ به میدان رفته است. این بازیکن مدتی هم در لیگ برتر دانمارک توپ می‌زد.
۲- او مدتی نیز هم‌تیمی عادل شیحی بازیکن اسبق استقلال در تیم فولام بود. بازیکنی که با شکایت از استقلال پنجره نقل و انتقالاتی اش را بست.
۳- اولین مربی که این بازیکن را در سن ۲۵ سالگی به اردوی تیم ملی دعوت کرد لوتهار ماتئوس بود.
۴- مدافع جدید استقلال با قدی ۱۸۲ سانتیمتری بلندقامت است و حدود ۸۳ کیلو هم وزن دارد که از او یک مدافع گردن‌کلفت ساخته است.
۵- آخرین بازی که بودوروف در رده ملی بازی کرد رودرروی انگلیس بود که او ۶۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. دیداری که تیم کشورش ۴- صفر شکست خورد. این چهل و نهمین و آخرین بازی ملی اش بود.
۶- او در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ دو بار موفق به گلزنی با لباس تیم ملی شده است؛ ابتدا به نروژ و سپس به قزاقستان. گل دوم او در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رسید که منجر به پیروزی ۲- یک کشورش شد.
۷- با حضور او در خط دفاع تعداد مدافعانی که روی ضربات ایستگاهی درون محوطه جریمه حریف حاضر می‌شوند بیشتر می‌شود، چون بودوروف علاقه زیادی به گلزنی دارد.
۸- با اینکه او در دو فصل گذشته جزو مدافعان ثابت تیم زسکا بود ولی در نیم‌فصل اول امسال با تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شده فقط ۲ بار به میدان رفت و بیشتر نیمکت‌نشین بود.
۹- نیکولای از تیمی می‌آید که سیستم دفاعی اش سه دفاعی بوده و از این نظر می‌تواند خیلی سریع با استقلال و مدافعانش هماهنگ شود.
۱۰- از خصوصیات جالب این بازیکن پنالتی نزدن است. او در همه سال‌های بازی اش هرگز پنالتی نزده است.
۱۱- مرور پرونده پزشکی این بازیکن مشخص می‌کند در همه این ۱۳ سال که از رده امید‌ها فوتبال بازی می‌کند هرگز مصدومیت جدی نداشته و سلامت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی