نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
مسی یا رونالدو؟/ وقتی اوزیل همه را غافلگیر کرد! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، رونالدو و مسی را کنار گذاشت و ستاره‌ای جدید را انتخاب کرد.

به گزارش خبرورزشی، در جریان سفر اخیر مسوت اوزیل به آذربایجان، هافبک سابق رئال مادرید در یک جلسه پرسش و پاسخ جذاب شرکت کرد که با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. در این جلسه، یکی از خبرنگاران از اوزیل خواست تا بین دو اسطوره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، یکی را انتخاب کند؛ سوالی که انتظار می‌رفت برای اوزیل که سابقه بازی در کنار رونالدو را دارد، آسان باشد.

با این حال، اوزیل همه را غافلگیر کرد. او به‌جای انتخاب رونالدو یا مسی، به نام جوان مستعد رئال مادرید «آردا گولر» اشاره کرد. این انتخاب غیرمنتظره باعث شد حضار او را تشویق کنند.

آردا گولر در سال ۲۰۲۳ با مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست.  او در فصل اول حضورش در بین کهکشانی‌ها تنها ۴۴۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما موفق شد ۶ گل به ثمر برساند و جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. گولر در ۱۰ بازی فصل جاری به میدان رفت اما فقط در ترکیب اصلی ۳ بازی حاضر بود.

اوزیل نیز ۳ فصل را در رئال مادرید و در کنار کریستیانو رونالدو سپری کرد. پاس‌های این ستاره معروف بود و در طول این مدت ۸۱ گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. از این تعداد، ۲۷ پاس گل برای کریستیانو رونالدو فراهم کرد که این امر نشان‌دهنده ارتباط قوی بین این دو نفر در میدان مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: وقتی رونالدو از جیمی جامپ محافظت می‌کند! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی