نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
پاسخ مدیر رسانه فولاد به انتشار پوستر جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه فولاد در خصوص پست منتشر شده مربوط به یوسوپوف که موجب ایجاد برخی حاشیه‌ها شد، توضیحاتی ارائه داد و عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرورزشی به نقل از ایسنا، محمد رضایی اظهارکرد: طبق یک روال رسانه‌ای، باشگاه‌های فوتبال با هدف روحیه دادن به بازیکنان ملی‌پوش و ایجاد انگیزه بین سایر نفرات تیم اقدام به طراحی و انتشار پوستر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنند.

او با بیان این‌که فولاد در دیدار ایران و ازبکستان دو بازیکن در دو طرف میدان داشت، گفت: در این بازی با تصمیم آقای قلعه نویی، علی نعمتی مدافع ملی پوش فولاد به صورت یار ثابت به میدان رفت که خدا را شکر مثل همیشه نمایشی خوبی داشت و ما سریعا با انتشار یک پست دو تصویری از نعمتی و سایر بازیکنان ملی، اولین تجربه پوشیدن پیراهن مقدس ایران را به بازیکن مان تبریک گفتیم.  

وی در ادامه بیان کرد: پس از آن با توجه به اینکه یوسوپوف هم در این بازی حضور داشت تصمیم گرفتیم یک پست برای او منتشر کنیم تا ضمن رعایت مساوات به این بازیکن با اخلاق تیم مان که نمایش خوبی در لیگ داشته، روحیه بدهیم.

مدیر رسانه باشگاه فولاد افزود: متاسفانه در این پست و متنی که برای آن انتخاب شده بود، سهوا کلمه «درخشش» پیش از عقاب فولادی نوشته شد که با توجه به اینکه بازی او مقابل کشورمان بوده، انتخاب درستی نبود و موجب ناراحتی عزیزان شد.

وی ادامه داد: قصد و نیت من از انتشار این پست، فقط و فقط روحیه دادن به بازیکن مان بود و به محض دریافت برخی بازخوردهای منفی، کلمه «درخشش» و در ادامه آن پست را به صورت کامل از صفحه باشگاه حذف کردیم.  

رضایی گفت: به عنوان یک ایرانی برای تیم‌ملی فوتبال کشورم آرزوی موفقیت دارم و همچنین به دلیل بروز این اشتباه از فدراسیون و اعضای تیم‌ملی، هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

همچنین پیش از این نیز هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان بابت انتشار این پوستر عذرخواهی کرده بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی