نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ اعتراف کرد بایرن‌مونیخ عملکرد خوبی برابر لیورپول نداشته و حق آن‌ها حذف از لیگ قهرمانان بوده است.

کواچ: خوب نبودیم و سزاوار حذف شدن بودیم به گزارش خبرورزشی، بایرن مونیخ شب گذشته با قبول باخت خانگی 3 بر یک مقابل لیورپول، در مجموع دوبازی و رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با همین نتیجه مغلوب و حذف شد. ناکامی باواریایی‌ها در صعود به مرحله یک چهارم نهایی، زودهنگام‌ترین خروج این تیم از لیگ قهرمانان اروپا را از فصل 2011-2010 رقم زد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی گفت: حریف قدرتمندی مقابل‌مان قرار داشت و ما باید به لیورپول و یورگن کلوپ تبریک بگوییم. آنها در مجموع دو بازی بهتر بودند و ما هم سزاوار باخت. لیورپول خیلی جلو و هجومی بازی می‌کرد و فضایی خالی برای ما باقی نمی‌گذاشت و این کار را برای ما سخت ‌کرد. علاوه بر این، ما هم بهترین شب‌مان را سپری نمی‌کردیم. لیورپول در اروپا تیمی طراز اول است و نشان داد که تیم ما چه محدودیت‌ها و ضعف‌هایی دارد. بعد از گل دوم دیدید که لیورپول چه تیم باکیفیتی است.

کواچ درباره شانس قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا و جام حذفی هم اظهار داشت با این وجود ما هنوز برای کسب دو جام دیگر شانس داریم. الان صدرنشین بوندس‌لیگا هستیم و هنوز هم در جام حذفی رقابت می‌کنیم. هدف ما بردن هر دوی این تورنمنت‌هاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی