نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
سرلک: پرسپولیس صعود می‌کند/ بدشانس بودیم اما این بدشانسی ادامه‌دار نخواهد بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هافبک دفاعی پرسپولیس مدعی است آنها تنها مقابل السد بدشانس بودند وگرنه برتری کامل خود را به حریف دیکته کردند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از ورزش ۳؛ پرسپولیس بار دیگر در کسب پیروزی در لیگ نخبگان ناکام ماند و این در حالی بود که فرصت‌های مناسبی روی دروازه السد قطر شکل دادند. میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی مدتی از این تیم جدا شده بود، در بازگشت و در جدال مقابل السد قطر بار دیگر به ترکیب این تیم حاضر شد.

بازگشت دوباره به ترکیب اصلی چطور بود؟
اگر بگویم دلم تنگ شده بود، دروغ نگفته‌ام. کار سخت است و باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و انگیزه و هدف همگی ما کمک به تیم و موفقیت است. امیدوارم بتوانم دوباره روزهای خوبی را در تیم پشت سر بگذاریم و هدف بزرگ‌مان برای کسب قهرمانی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف و خصوصا خوشحالی هواداران را به درستی انجام دهیم.

بازی با السد و یک شکست تلخ برای شما؟
درست است. ما کاملا مقابل حریف نمایش خوبی داشتیم. چیزی شبیه به بازی با الاهلی عربستان شد. موقعیت‌های خوبی داشتیم که با بدشانسی هدر رفت. مخصوصا شوت امید (عالیشاه) در آن لحظات پایانی. آن توپ می‌توانست ما را به کمترین حقی که در این بازی شایسته آن بودیم برساند اما تیرک دروازه نگذاشت. زندگی ادامه دارد و ما پنج بازی حساس و مهم دیگر پیش رو داریم. باید تلاش کنیم و قطعا شرایط برای همه ما بهتر خواهد شد. غیبت چند مهره و مصدومیت بازیکنان در جریان بازی هم روی شرایط تاثیر گذاشت، اما دیدید که علی‌رغم تمامی مشکلات ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب نتیجه بودیم.

اینکه فوتبال خوبی بازی کنید اما به نتیجه نرسید چندان نمی‌تواند مطلوب باشد.
خب لازمه کسب نتیجه این است که شما نمایش خوبی داشته باشید. مگر می‌توانید با فوتبال کسل کننده و بی‌برنامه امیدوار به کسب نتیجه باشید. همان‌طور که گفتم بدشانس بودیم اما این بدشانسی ادامه‌دار نخواهد بود. درست است که ما الان حسرت موقعیت‌های بازی با السد را می‌خوریم، اما با توجه به روند تیم کاملا به آینده امیدوار هسیتم و مسلما اتفاقات قشنگ‌تری پیش‌روی ما خواهد بود. همان‌طور که هواداران انتظار دارند ما تلاش خواهیم کرد و روز به روز با انگیزه بالاتر برای هدف خواهیم جنگید.

پس با این شرایط شانس صعود برای تیم‌تان قائل هستی؟
غیر از این نمی‌تواند باشد. درست است در لیگ نخبگان تمام تیم‌های قدرتمند کشورهای منطقه غرب حضور دارند. اما شما نوع و سبک فوتبال ما را مقابل رقبای بالانشینی مثل الاهلی و السد دیدید. اما نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. الغرافه به طور مثال در دو بازی اخیر خود تیمی متفاوت نشان داده است. یا حتی العین که الان در پایین جدول قرار دارد دیدید چه فوتبالی مقابل الهلال صدرنشین به نمایش گذاشت. یا الوصل که حساب ویژه‌ای روی آن باز نمی‌شد و الان در جمع مدعیان حاضر شده است. ما باید به دیدارهای آینده نگاه کنیم. پنج بازی باقی مانده و هرچند کارمان سخت است اما قطعا غیرممکن نیست. همه چیز را به بهترین شکل ممکن دنبال خواهیم کرد و برای کسب نتیجه مطلوب جلو می‌رویم.

اما قطعا در مرحله بعدی کار سخت می‌شود و قرعه سختی خواهید داشت.
مگر ما به مرحله بعدی فکر می‌کنیم؟ ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم. هر چند حرفه‌ای و طبیعی است که ابتدا به بازی پیش‌رو نگاه کنیم. اما هدف اصلی ما موفقیت در این دوره خواهد بود و صعود به مراحل بالاتر. ما کارهای سخت‌تر را هم انجام داده‌ایم و طبیعی است که اکنون با امیدواری بالاتری چشم به آینده خواهیم داشت.

بازی این هفته مقابل شمس آذر؛ تیمی که سرمربی‌اش را از دست داده و هنوز وضعیت مبهمی دارد.
نباید به این مسائل توجه کنیم. تمرکز ما روی تیم خودمان است. طبیعی است که باید برای پیروزی در زمین حاضر شویم. فارغ از هر شرایطی ما در این بازی با انگیزه برد حاضر خواهیم شد و با حمایت کامل هواداران، بهترین اتفاق را رقم خواهیم زد تا جایگاه‌مان در بالای جدول را تثبیت کنیم. امیدوارم در این بازی بار دیگر حمایت کامل هواداران را کنار خودمان داشته باشیم و با یک نتیجه خوب آنها را در پایان بازی بدرقه کنیم و جشن برد برگزار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی