نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
تیمی که در خانه به همه می‌بازد و بیرون هم مساوی می‌کند؛ هوادار کاندیدای اول سقوط!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز برای پیش‌بینی آخر فصل خیلی زود است اما بیشتر فوتبالی‌ها روی سقوط هوادار اتفاق نظر دارند.

به گزارش خبرورزشی، هوادار به عنوان چهارمین نماینده فوتبال تهران خیلی زود به لیگ برتر آمد. این تیم عمر زیادی در لیگ آزادگان نداشت و وقتی به لیگ برتر رسید که جمع چهار تیمه تهران کامل باشد. در تمام فصول گذشته هوادار همواره خانه استقلالی‌های بیرون از این تیم بود و به هر زحمت و هر شکل سهمیه تهران در لیگ برتر را حفظ می‌کرد. فصل قبل وقتی سقوط پیکان قطعی شد پایتخت ۱۵ میلیون نفری ماند و فقط سه تیم...

پس وقتی شرایط حال حاضر هوادار را می‌بینیم باید نگران باشیم. تهران خالی از نماینده در سطح اول فوتبال ایران شده در عوض تیم‌های شهرستانی تمام وقت در تهران تمرین می‌کنند. هوادار این فصل با مهدی رحمتی استارت زد، با بودجه‌ای که بارها رحمتی اعلام کرده و اگر عددش حتی دو برابر هم شود باز به نصف سایر تیم‌ها نمی‌رسد اما همه چیز فوتبال که فقط پول نیست.

در تمام این سال‌ها هوادار با اتکا به جوانان با انگیزه روی پای خودش ایستاده و هم در لیگ مانده و هم بازیکن به فوتبال ایران تحویل داده است یعنی باور کنیم چشمه جوانی و انگیزه در پایتخت خشک شده؟ هوادار این فصل تا هفته هفتم اصلاً گل نزده بود! همین حالا در پایان هفته نهم این تیم تنها دو گل زده، یکی دقیقه ۹۵ مقابل استقلال از نقطه پنالتی و تنها یک گل در جریان بازی به شمس آذر...اما مشکلات هوادار یکی دوتا نیست. این تیم تا امروز ۵ بازی میزبان بوده و بدون استثنا هر ۵ بازی را باخته است! به خیبر، تراکتور، فولاد، استقلال و چادرملو!

چهار بازی بیرون خانه داشته و باز بدون استثنا هر چهار بازی را مساوی کرده است! سه بازی مساوی بدون گل برابر ذوب آهن، آلومینیوم و گل گهرو فقط یک بازی با نتیجه ۱-۱ در آخرین بازی برابر شمس آذر! در فوتبال دنیا تیمی که بخواهد بماند -در هر لیگی- باید بازی‌های خانگی را ببرد. برای هوادار انگار برعکس تعریف کرده‌اند! این تیم در خانه فقط می‌بازد! در حالی که هنوز به یک سوم فصل بیست و چهارم نرسیده‌ایم هوادار با اقتدار و بدون رقیب در قعر جدول جا خوش کرده، با این روند بدون شک جدی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان است!

مسئولان این تیم باید همین حالا فکری کنند. اگر قرار به سقوط است که هیچ، اما اگر قرار به ماندن در لیگ برتر است، با ادامه این روند راه به جایی نخواهند برد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی