نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
گلزنی من مقابل استقلال به تاریخ پیوست/ دوست دارم در جوانی لژیونر شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیبر خرم‌آباد، پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش مقابل استقلال گفت: ما محکوم به پیروزی بودیم و خوشحالم که اولین گل فصل را زدم.

مسعود محبی، مدافع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش برابر استقلال، درباره این پیروزی گفت: «استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، ولی ما هیچ هدفی جز برد نداشتیم و به مساوی هم فکر نمی‌کردیم. قبل از این بازی در خانه خود برنده نشده بودیم و به همین دلیل محکوم به برد بودیم.»

محبی با اشاره به عملکرد تیمش اظهار کرد: «ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که سه گل به استقلال بزنیم، ولی فوتبال همین است و این اتفاقات جذابیت آن را بیشتر می‌کند. ما شایستگی بیشتری برای گلزنی داشتیم، اما مهم‌تر از همه گرفتن سه امتیاز بود.»

وی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: خوشحالم که اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم و این دومین بازی من در لیگ امسال بود. یک روز قبل از شروع لیگ از ناحیه رباط مچ پا مصدوم شدم و این آسیب‌دیدگی خیلی سخت بود، با این حال خدا را شکر می‌کنم که برگشتم و در این بازی مهم گل زدم. این گل لطف خدا و دعای پدر و مادرم بود. برد برابر استقلال و گلزنی من به تاریخ پیوست و حالا باید به فکر بازی‌های بعد باشیم تا این روند را ادامه دهیم.

محبی در مورد آینده خود و احتمال پیوستن به یکی از تیم‌های بزرگ ایران گفت: «محمد برادر من یک الگو است و همیشه با هم صحبت می‌کنیم. من هم دوست دارم در جوانی لژیونر شوم و امیدوارم به این هدف برسم.»

او در پایان به حضور سعید دقیقی در تیم اشاره کرد و گفت: «حضور آقاسعید واقعاً شرایط تیم ما را تغییر داد. او مربی خوبی است و امیدواریم با هدایت او و بازیکنان فعلی، نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    آفرین به خیبر خرم آباد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی