زمان سفر ارزیابان AFC به ایران؛ منتظر زمستان باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر صدو مجوز حرفه ای از حضور ارزیابان کنفدراسیون فوتبال اسیا در دی ماه سال جاری در ایران خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی، مدیرصدو مجوز حرفه ای گفت: در تیرماه سال جای کنفدراسیون فوتبال اسیا با ارسال نامه ای به کشور های عضو از انعقاد قرارد با یک شرکت نیوزلندی – استرالیایی به عنوان ارزیاب خبر داد و اعلام کرد که در بخش صدور مجوز حرفه ای می توان از این شرکت بهره گرفت.

وی ادامه داد: ارزیابان خارجی در فرایند مرتبط با مجوز باشگاهی فعالیت خواهند داشت و این شرکت در چرخه جدید کار خودش را آغاز کرده و با فدراسیونها در حال تعامل است. در ابتدا به صورت آنلاین مدارک و مستندات به صورت مورد ارزیابی قرار می گیرد. در واقع پس از بررسی مدارک به صورت آنلاین، نمایندگان شرکت مذکور با حضور در ایران امکانات و تجهیزات باشگاهها را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: پیش بینی می شود که شرکت مذکور از اواخر دی ماه سال جاری کار ارزیابی حضوری خود را شروع کند. بازرسان به کشور ها اعزام می شوند تا زیر ساختها و امکانات مورد نظر را ارزیابی و در نهایت موارد مختلفی را در راستای روند رو به رشد و به روز امکانات مطرح کنند.

زارعی در پایان گفت: این شرکت کارش را به صورت برخط شروع کرده و صورت های مالی و ارزیابی جامعی را از باشگاها داشته و به طور کلی بحث ورزشی، پرسنلی، حقوقی را بررسی و اعلام کرده که در این زمینه مشکلی برای اخذ مجوز وجود ندارند. اما در بحث زیر ساخت ها و مالی مشکلاتی وجود دارد که هشدارها و پشنهادات مختلفی را برای در آمد ها و منابع مالی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی