نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
حسن روشن: سمیعی در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست/ آفریقای جنوبی فوتبال دارد که ما از این کشور مربی آوردیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه تصمیمات در استقلال توسط شهریاری آنهم به‌صورت شخصی گرفته می‌شود و سمیعی هم کاره‌ای نیست.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از تسنیم، حسن روشن درباره شکست سنگین استقلال برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: وقتی یک خرابی بزرگ به بار می‌آید می‌توان امیدوار بود که همه چیز درست شود، ولی نه به این شکلی که در استقلال شاهدش هستیم. استقلال بازیچه دست یکسری افراد شده است که هواداران هم برای‌شان مهم نیستند و تصمیمات هم به‌صورت شخصی گرفته می‌شود.

وی در واکنش به اینکه احمد شهریاری پیش از پایان دیدار استقلال - ذوب‌آهن ورزشگاه شهر قدس را ترک کرده است، گفت: من یکی دو بار با ایشان جلسه داشتم و تأکید کردم که استقلال با صباباتری فرق دارد و اینجا باید به میلیون‌ها هوادار جواب پس بدهند. متأسفانه تصمیمات در استقلال توسط شهریاری آنهم به‌صورت شخصی گرفته می‌شود و سمیعی هم کاره‌ای نیست.

«وقتی یک کمیته فنی در باشگاه نباشد نتیجه‌اش همین می‌شود.»، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله یادآور شد: کمیته فنی می‌تواند یک بازوی کمکی برای استقلال باشد و مالکان باشگاه با بهره‌گیری از راهنمایی‌های کمیته فنی تصمیماتی درست بگیرند.

روشن درباره انتخاب پیتسو موسیمانه به‌عنوان سرمربی جدید استقلال، تصریح کرد: من هم این خبر را شنیدم. فوتبال آفریقای جنوبی چه جایگاهی در دنیا دارد که ما از این کشور برای استقلال مربی آوردیم؟ بعد از مدتی کوتاه این مربی هم از کنار استقلال معروف می‌شود و به تیم دیگری می‌رود. فوتبال کشور ما از لحاظ تماشاگر و علاقه‌مندان به فوتبال، در دنیای فوتبال بزرگ و بااهمیت است و استقلال می‌توانست دنبال گزینه‌های بهتر برود، هر چند که اگر یک مربی خوب باشد بیکار نمی‌ماند. من معتقدم این مربی انتخاب خوبی برای استقلال نبود.

وی راجع به محرومیت سیدحسین حسینی با نظر مدیریت باشگاه استقلال و غیبت این بازیکن در بازی دیروز اظهار داشت: باشگاه استقلال از این تصمیم استفاده‌اش را برد! وقتی شخص تصمیم بگیرد همین می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ع ق QA ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    یک ویدیو ازش دیدم فکر کنم شلوغکار و پر حاشیه باشه خدا به لیگ و فوتبال رحم کنه
  • ساعر IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    آقای روشن شما اعلام کن پیشکسوتان استقلال شورش کنن فقط و فقط اخراج سریع هیت مدیره و سمیعی و شهریاری ورود پیشکسوتان استقلال برای اداره امور باشگاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی