سهراب بختیاری زاده امروز هم سرمربی استقلال نیست! + سند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال هنوز نتوانسته برای سهراب بختیاری زاده کارت سرمربیگری دریافت کند.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال هنوز موفق به دریافت کارت سرمربیگری برای سهراب بختیاری زاده نشده و تا زمانی که تسویه حساب کامل با جواد نکونام و یا توافق با او انجام نشود، استقلال در لیست های اعلامی سازمان لیگ، سرمربی نخواهد داشت.

لیست بازی امروز استقلال و ذوب آهن منتشر شد و در این لیست هیچ نامی از سهراب بختیاری زاده نیست. سهراب که به عنوان سرمربی موقت با استقلال همکاری می کند، فعلا با کارت مربیگری روی نیمکت آبی ها می نشیند و سازمان لیگ هم در لیست بازی ها نام مربیان را ثبت نمی کند.

در لیست بازی استقلال یک نام جدید هم دیده می شود؛ پژمان ماندگاری... تا وقتی جواد نکونام سرمربی استقلال بود، اجازه نمی داد کسی غیر از سعید اکبری به عنوان مدیر رسانه روی نیمکت بنشیند. سعید اکبری به دلیل نداشتن مجوز فصل قبل تنها چند هفته با تعهد علی خطیر روی نیمکت استقلال نشست و قبل و بعد از آن، نکونام اجازه نداد کارت مدیر رسانه برای کسی صادر شود. امسال هم نکونام تمایل داشت برای راننده خودش کارت مدیر رسانه بگیرد که راننده اش هم مجوزهای لازم را نداشت و باشگاه موفق به این کار نشد و حالا پس از رفتن نکونام، پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با حفظ سمت، به عنوان مدیر رسانه روی نیمکت تیم حضور دارد.

در طرف مقابل هم ذوب آهن فعلا مدیر رسانه روی نیمکت خود ندارد و در واقع لیست هر دو تیم ناقص است!

سهراب بختیاری زاده امروز هم سرمربی استقلال نیست! + سند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی