جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
۱ |
۱
کلوب| وقتی استقلال از درون ضربه می‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب یک سرمربی خارجی اینقدر نیاز به فرصت و تعلل دارد که پس از گذشت یک تعطیلی دو هفته‌ای فیفادی هنوز به سرانجام نرسیده است؟

آری قرار نیست استقلالی‌ها به هر قیمتی که شده نیمکت تیم شان را به هر شخصی که صرفا خارجی و زبانش با زبان ما متفاوت است اعتماد کند و بسپارد اما... .

بله ما می‌دانیم که برای انتخاب یک سرمربی خارجی برای نیمکت استقلال باید وسواس به خرج داد و هزینه کرد و سبک فوتبالش با فوتبال استقلال بخواند اما مطمئنا اگر مدیران و مالک باشگاه استقلال می‌خواستند در کمتر از یک هفته برای نیمکت تیمشان سرمربی انتخاب می‌کردند!

آنچه از قرائن پیداست مرغ مدیران باشگاه استقلال یک پا دارد و تنها دنبال گزینه ای می‌گردند که خود مبلغ آن را تعیین کرده اند و تصمیم دارند با این مبلغ هم سرمربی خارجی رضایت دهد و بهترین نتیجه را هم بگیرد.

انگار مدیران استقلال فراموش کرده اند که هدف از انتخاب سرمربی خارجی صرفا پر کردن نیمکت و بسته نگه داشتن صدای هوادار نیست و این بار کج به مقصد نخواهد رسید و عطای سرمربی خارجی ناکارآمد با پراخت غرامت و... به لقایش بخشیده می‌شود.

اگر مدیران باشگاه استقلال به واقع تصمیم جدی برای سپردن نیمکت خود به یک گزینه خارجی را دارند باید کمی هزینه توافقی و مدنظر خود را بالا برده و دنبال گزینه ای باشند که کارنامه و بار فنی قابل قبول و مثبتی داشته باشد. والا اینطور تعلل و از دست دادن فرصت یک نتیجه بیشتر ندارد واینکه استقلال از درون خود در حال شکست و ضربه خوردن است و نیازی به عوامل بیرونی ندارد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی