نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
پیروزی شیرین استقلال خوزستان مقابل مس با طعم کامبک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در خانه استقلال خوزستان شکست دیگری را متحمل شد.

در ادامه برگزاری دیدارهای روز اول از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های استقلال خوزستان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری ۳ بر ۲ استقلال خوزستان خاتمه یافت.

با گلزنی فرشید باقری در دقیقه ۲۵ تیم مس رفسنجان از میزبان خود پیش افتاد و با گلی که محمد نژادمهدی در دقیقه ۱+۴۵ به اشتباه وارد دروازه تیم خود (مس رفسنجان) کرد، کار به تساوی کشیده شد. استقلال خوزستان یک دقیقه پس از گل اول در دقیقه ۶+۴۵ توسط تیوی بیفوما برزیلی به گل دوم رسید تا نیمه اول را با برتری ۲ بر یک به پایان ببرد.

در نیمه دوم شاگردان بوژوویچ باز هم به گل رسیدند، این بار توسط کاینا نونز در دقیقه ۵۸ تا استقلال خوزستان پیروزی پرگلی را مقابل تیم بحران زده مس رفسنجان کسب کند. شاگردان امیرحسین پیروانی، توسط بهنام برزای در دقیقه ۸۹ توانست گل دوم مس را به ثمر برساند تا تنها شکست تیمش  سبک‌تر شود.

شکست پرگل مس در خانه استقلال خوزستان نشان می‌دهد که این تیم همچنان در شوک جدایی محرم نویدکیا قرار دارد و مدیران باشگاه مس رفسنجان برای رهایی تیم‌شان از این وضعیت باید فکر اساسی کنند.

داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که کوفی یبوآ  از مس رفسنجان را با کارت زرد جریمه کرد. او همچنین در دقیقه ۱۰+۹۰ با نشان دادن کارت زرد دوم به محمد علی‌نژاد، او را از زمین اخراج و تیم مس را ۱۰ نفره کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی