نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: بایرن مونیخ من را می‌خواست/ اگر VAR بود قهرمان آسیا می‌شدیم/ خودم خواستم بروم؟ حداقل دروغ نگویید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس که حالا دوباره به این تیم برگشته، سال گذشته حرف‌های خاصی پیرامون زندگی خود و البته این تیم بر زبان آورده بود.

کریم باقری از جمله افرادی است که زیاد مصاحبه نمی‌کند ولی هرگاه حرف می‌زند، اهل پرده‌پوشی نیست و با صراحت مسائل را بر زبان می‌آورد.

باقری ۲۵ مهر سال گذشته مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی انجام داد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را دوباره بخوانیم:

  • زندگی بالا و پایین دارد. شما در مقطعی از آن می‌توانید همزمان چند شغل داشته باشید و در مقطعی دیگر حتی یک شغل هم نداشته باشید. وضعیت من هم دقیقا همین‌گونه بود. زمان آقای دراگان اسکوچیچ برای کمک به تیم ملی رفتم و سال‌ها هم در پرسپولیس بودم اما الان در فوتبال نیستم. این واقعیتی است که باید به آن کنار آمد.
  • اگر سیستم کمک داور ویدیویی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات وجود داشت، ما قهرمان می‌شدیم چون در دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان خداداد عزیزی گل زد اما داور آن را به اشتباه مردود اعلام کرد. آن گل را آفساید گرفتند اما آفساید نبود.
  • یک سال پس از این‌که علی دایی به بایرن مونیخ رفت، از طریق مسئولان باشگاه آرمینیا بیلفلد متوجه شدم که کادر فنی بایرن با وسواس خاصی مسابقاتم را دنبال می‌کنند اما به هر حال قسمت نشد که به بایرن مونیخ بروم.
  • وقتی قرار شد از پرسپولیس جدا شوم، بدون هیچ دردسری کنار کشیدم تا برای تیم دردسر ایجاد نشود. قراردادم با باشگاه تمام شده بود و خودم که نمی‌توانستم به آن‌ها بگویم آن را تمدید کنید. باشگاه هیچ تماسی بابت تمدید قراردادم نگرفت و نمی‌توانستم بدون قرارداد سر تمرین بروم چون اصلا درست نبود اما حالا می‌بینم مدیرعامل باشگاه جلوی خبرنگاران می‌ایستد و می‌گوید کریم باقری خودش خواست از پرسپولیس برود! این حرف‌ها قشنگ نیست و بهتر است ما یک مقدار معرفت داشته باشیم. اگر راستش را به مردم نمی‌گوییم، حداقل دروغ هم نگوییم.
  • این‌که می‌گویند من پیشنهاد ۶میلیاردی به پرسپولیس داده بودم و همین مسئله باعث جدایی‌ام از این تیم شد اصلا صحت ندارد.
  • کریم باقری آدمی نیست که بخواهد به هر طریق ممکن در فوتبال بماند.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: بایرن مونیخ من را می‌خواست/ اگر VAR بود قهرمان آسیا می‌شدیم/ خودم خواستم بروم؟ حداقل دروغ نگویید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی