نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
پیش‌بینی تلخ و تاریخی اسطوره پرسپولیس درباره فوتبال ایران: با موتورگازی دنبال بنز و بی‌ام‌و می‌رویم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین، اسطوره پرسپولیس سال‌ها قبل در مورد وضعیت تیم ملی ایران پیش‌بینی عجیب و البته تلخی کرد که در نهایت هم درست از آب درآمد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه مهر ۱۳۶۹ توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را جشن بگیرد و مدالی فوق‌العاده ارزشمند به ورزش ایران هدیه کند. در آن مقطع علی پروین به صورت همزمان هدایت تیم ملی و پرسپولیس را بر عهده داشت و وقتی همه سرمست از این پیروزی بودند هشدار بزرگی به ساختار ورزش ایران داد.

پروین ۲۱ مهر سال ۶۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی حرف بسیار عجیب و البته کاملا درستی را مطرح کرد و گفت: آقایان! ما قهرمان شدیم و همه از این اتفاق خوشحالیم ولی به شما بگویم داستان فوتبال آسیا با گذشته خیلی متفاوت شده است. یک زمانی در قاره آسیا همه چیز حول محور ایران، کره جنوبی و کویت می‌چرخید ولی حالا حریفان دیگر کم‌کم از راه می‌رسند. ژاپن سرمایه‌گذاری کرده، عربستان مربیان بزرگی را به خدمت گرفته است و بقیه حریفان هم با سرعت جلو می‌آیند ولی ما هنوز به استعدادهای خودمان متکی هستیم. حریفان تیم ملی ایران سوار بنز و بی‌ام‌و شده‌اند و تخته گاز می‌آیند اما ما توقع داریم تیم ملی ایران با موتور گازی از کنارشان سبقت بگیرد! اگر سرمایه‌گذاری وسیع انجام ندهیم از آن‌ها عقب می‌مانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدالت خواه IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    تا مادامی که مافیای سرخ تهران از صفحه روزگار محو نشود اوضاع فوتبال ایران به همین منوال است....✌️🎯🎯🎯🎯

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی