واکنش آذربایجانی به برکناری‌اش از مدیرعاملی سپاهان؛ سیاسی بود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی آذربایجانی درباره برکناری‌اش از مدیرعاملی سپاهان گفت ظاهراً این تصمیم، سیاسی بود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی آذربایجانی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در مورد علت برکناری‌اش از مدیرعاملی سپاهان اظهار داشت: ظاهر این تصمیم، سیاسی بود.

وی درباره اینکه عنوان کرده قصد داشته چمن هیبریدی به کار بگیرد اما امکان پذیر نبوده، عنوان کرد: تلاشم بر این بود که چمن هیبریدی به کار بگیریم اما ما تجربه کافی در به کارگیری چمن هیبریدی نداشتیم و هیئت مدیره موافق به کارگیری این نوع چمن نبود.

مدیر عامل پیشین باشگاه سپاهان راجع به اینکه آیا در صورت ادامه دوران مدیریتش قرارداد مورایس را تمدید می‌کرد، گفت: ما باید به یک نقطه‌ای از فصل می‌رسیدیم، آن وقت عملکرد وی را بررسی می‌کردیم. اینکه آیا خروجی عملکردش با نقطه مورد انتظار ما همخوانی داشت و موارد دیگری که مرتبط با قضیه تمدید قرارداد بود. حالا که دیگر نیستیم و تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند. اعضای هیئت مدیره در مورد اینکه قرارداد مورایس تمدید شود، چیزی به من نگفتند.

«گفته می‌شود در فصل نقل و انتقالات مانع یکسری دلالان برای افزایش قیمت کاذب بازیکنان شدید» آذربایجانی در واکنش به این موضوع اذعان داشت: در مورد برخی بازیکنان داخلی چنین اتفاقی افتاد اما ما اجازه افزایش قیمت کاذب را ندادیم.

وی راجع به عملکردش در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تصریح کرد: ابتدا به سراغ محمد کریمی رفتیم، چون کاپیتان تیم بود و معتقد بودم اول باید از او شروع کنیم. بعد هم دنبال تمدید قرارداد میلاد زکی‌پور و نیما میرزازاد رفتیم. قاعدتاً باید قرارداد آنها در نیم فصل تمدید می‌شد اما این کار انجام نشده بود. به دلیل در پیش بودن مسابقات مجبور بودیم تا پایان بازی سپاهان- مس رفسنجان در فینال جام حذفی صبر کنیم و بعد از آن برای تمدید قرارداد کار کنیم. میلاد زکی‌پور با اینکه تمایل برای تمدید قرارداد نشان می‌داد اما استقلالی بودنش باعث شد پیشنهاد آن تیم بیشتر برایش جذاب باشد و راهی استقلال شد. بعد از تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، سراغ جذب بازیکنان جدید رفتیم و در واقع کار فشرده و پیچیده‌ای در دست اقدام داشتیم، ضمن اینکه وحدت هنانوف با پیشنهاد ژوزه مورایس جذب شد.

مدیرعامل پیشین سپاهان در مورد جذب ۲ بازیکن فرانسوی، تصریح کرد: در مورد جذب انزونزی خیلی سختی کشیدیم و بالاخره این بازیکن جذب شد. بعدتر هم که ابوبکر کامارا را به سپاهان آوردیم. در فرایند نقل و انتقالات باید از جناب پیروز میرحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم قدردانی کنم.

« اگر به گذشته بازگردید چه کاری را با قدرت‌تر در مدیریت سپاهان انجام می‌دهید و چه مواردی را انجام نخواهید داد؟» آذربایجانی پاسخ به این سوال، عنوان کرد: هر کاری که در توانم بود با قدرت برای سپاهان انجام دادم و واقعا کاری نبود که برای مدیریت سپاهان درست باشد و از انجام آن برای باشگاه دریغ کنم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دوران مدیریتش در سپاهان آیا قرار است دوباره در شهرداری‌ها سمت بگیرد، عنوان کرد: ترجیحم بعد از ۲۰ سال خدمت این است که فعلاً دوباره به دانشگاه بازگردم و در آنجا مسیرم را ادامه بدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شله زرد اصفهان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    حق ات بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی