دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
۱ |
۰
محمدمهدی زارع، پدیده جوان در لیست تیم ملی کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدمهدی زارع، بازیکن ۲۱ ساله تیم گل گهر سیرجان که سابقه حضور در آکادمی استقلال را دارد به تیم ملی کشورمان دعوت شد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی کشورمان، روز گذشته فهرست ۲۷ نفره تیم ملی کشورمان را برای بازی مقابل ازبکستان اعلام کرد که در این لیست، نام بازیکنی دیده می‌شود که برای فوتبال دوستان غیرمنتظره است.

محمد مهدی زارع بازیکن جوانی است که کمتر کسی فکر را می‌کرد به لیست تیم ملی کشورمان راه پیدا کند اما با بازی های خوب در تیم گل گهر موفق شد نظر سرمربی تیم ملی کشورمان را به خود جلب کند. محمد مهدی زارع بازیکن ۲۱ ساله ای است که برای اولین بار بازی در لیگ برتر را این فصل تجربه کرده و پس از  تنها ۵ بازی حالا حضور در تیم ملی کشورمان را هم تجربه می‌کند. این مدافع ۱۹۵ سانتی متری، متولد استان فارس است که در مرکز خط دفاعی گل گهر بازی می‌کند.

زارع دو فصل پیش در تیم امیدهای استقلال زیر نظر آرش برهانی کار می‌کرد و در مقطعی هم مورد توجه ساپینتو برای اضافه شدن به تیم بزرگسالان قرار داشت، فصل گذشته را در پارس جنوبی جم زیر نظر امید روانخواه پشت سر گذاشت. می‌توان گفت این بازیکن، محصول آکادمی باشگاه استقلال است و با توجه به ظرفیت ۲۶ نفره لیست ها در میادین بین المللی، نفر بیست و هفتم انگار بیشتر برای بودن کنار تیم و تجربه تمرین با بزرگان دعوت شده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    اسمشان محمد مهدی زارعی هست ،محصول اکادمی ایمان سبز ستارگان شیراز از نو نهالان تا رده امید،بعد استقلال رفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی