نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
۳ |
۰
سیدحسین حسینی مقصر ردیف اول دربی بدون گل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه اول دربی صد و چهارم در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که سیدحسین حسینی ستاره استقلالی ها در این نیمه بود و مانع گلزنی پرسپولیسی ها در نیمه اول بازی شد.

به گزارش خبرورزشی، دربی صد و چهارم در شرایطی در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد که بازی در دقایق ابتدایی کاملا سرد و بی روح دنبال شد و موقعیتی برای هیچکدام از دو تیم ایجاد نشد. اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، حملات دو تیم آغاز شد و تیم پرسپولیس موفق شد در دقایق مختلف، سه بار به دروازه سیدحسین حسینی یورش ببرد و موقعیت خطرناک به وجود بیاورد. اما سیدحسین حسینی کاپیتان استقلالی ها، با آمادگی کامل، تمام حملات تیم پرسپولیس را مهار کرد تا قرمزپوشان را در نیمه اول این دیدار ناکام بگذارد.

مهمترین واکنش سیدحسین حسینی در دقیقه ۴۸ رقم خورد که امید عالیشاه، توپ را از جناح راست ارسال کرد تا موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال به وجود بیاید، اما حسینی با یک واکنش فوق العاده موفق شد این ضربه را دفع کند تا دروازه آبی پوشان بسته بماند.

می توان گفت سیدحسین حسینی مقصر بدون گل ماندن بازی در نیمه اول بود که استقلالی ها باید مدیون کاپیتان خود در نیمه اول این دیدار باشند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در نیمه اول با نتیجه صفر، صفر مساوی به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی