نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
۰ |
۵
استقلال باز هم چوب فرشید سمیعی را خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اشتباه فرشید سمیعی و فسخ یک طرفه قرارداد مهرداد محمدی، با شامل شدن تبصره بخشش ۵۰ درصد هم این بازیکن دربی را از دست داد.

به گزارش خبرورزشی، امروز کانال رسمی باشگاه استقلال در خبری مدعی شد محرومیت مهرداد محمدی بازیکن این تیم از ۶ جلسه به ۳ جلسه کاهش پیدا کرده و می‌تواند دربی صد و چهارم، در زمین حضور داشته باشد.

اما پس از دقایقی سایت فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته ششم را اعلام کرد که نام محمدی در آن قید شده بود و این ثابت می‌کند مهرداد محمدی به دلیل اشتباه و سهل انگاری مدیریت باشگاه استقلال، دربی صد و چهارم را از دست داده است. پس از برگزاری هفته اول لیگ برتر و در حالی که استقلالی‌ها گمان می‌کردند مهرداد محمدی از هفته هفتم می‌تواند برای تیم استقلال به میدان برود، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه، فرشید سمیعی بدون اطلاع مهرداد محمدی، قرارداد این بازیکن را به صورت یک طرفه فسخ کرده و نام بازیکن دیگری را به لیست استقلالی‌ها وارد کرده است. این اتفاق واکنش‌های زیادی بین هواداران در فضای مجازی به دنبال داشت و باعث شد اعتراضات به فرشید سمیعی بیشتر از پیش شود.

پس از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر، فرشید سمیعی قرارداد جدیدی با مهرداد محمدی به امضا رساند تا نام این بازیکن را وارد لیست استقلالی‌ها کند. در پی این اتفاق، بختیاری معاون حقوقی باشگاه استقلال با توجه به تبصره ۵۰ درصد موفق شد امروز، قبل از دربی صد و چهارم حکم نصف شدن محرومیت محمدی را بگیرد و محرومیت مهرداد محمدی را نصف کند. با توجه به این تبصره، اگر بازیکن مورد نظر، نیمی از محرومیت خود را گذرانده و سوء سابقه نداشته باشد، باقی محرومیت او به حالت تعلیقی بازمی‌گردد. 

اما باتوجه به اینکه نام مهرداد محمدی فقط در هفته اول و پنجم لیگ برتر در لیست استقلالی‌ها بوده، بر اساس اسناد سازمان لیگ فوتبال کشورمان، این بازیکن اجازه حضور در دربی صد و چهارم را نخواهد داشت تا این بازیکن و باشگاه استقلال، بار دیگر چوب اشتباه فرشید سمیعی را بخورند. اگر سمیعی بدون هماهنگی نام مهرداد را از لیست خارج نمی‌کرد، محمدی بعد از بازی با استقلال خوزستان، می‌توانست حتی مقابل نساجی هم با پیگیری محمدرضا بختیاری، برای استقلال به میدان برود.

امروز هم بختیاری، معاون حقوقی باشگاه استقلال حکم مهرداد محمدی را از استیناف گرفت اما مشاور سمیعی تلاش کرد از او قهرمان بسازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی