نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: فرهاد مجیدی با این حرف‌ها پرونده‌اش در استقلال را بست/ این آقا فرزندش را بهانه کرد و از استقلال جدا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال حرف‌هایی عجیبی در مورد فرهاد مجیدی بر زبان آورده بود.

استقلال پاییز سال ۱۳۹۱ را در حالی آغاز کرد که هواداران این تیم همچنان بر استفاده از فرهاد مجیدی و بازگرداندن او اصرار می‌کردند. در چنین شرایطی اما علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت آبی‌پوشان سوم مهر همان سال مصاحبه‌ای عجیب انجام داد که فوق‌العاده پرسروصدا شد. فتح‌الله‌زاده در واکنش به تشویق شدن مجیدی توسط هواداران استقلال گفت: مجیدی بازیکن محبوب هواداران است و آن‌ها حق دارند چنین فردی را تشویق کنند. باور کنید خود ما هم از این کار ناراحت نمی‌شویم اما به نظرم تشویق کردن فرهاد در این برهه زمانی روی روحیه بازیکنان استقلال تاثیر منفی می‌گذارد. از طرف دیگر، ما جای خالی نداریم که بتوانیم او را وارد لیست خودمان بکنیم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من خیلی سعی می‌کردم تا اختلافات را حل کرده و دل‌ها را به هم نزدیک کنم اما حالا با صراحت می‌گویم در ماجرای فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی، امیر حق داشت. مجیدی در مصاحبه‌اش به صورت رسمی و علنی از فردی دفاع می‌کند که سال‌هاست علیه امیر قلعه‌نویی موضع می‌گیرد. آیا با این شرایط فرهاد می‌توانست زیرمجموعه کادر فنی استقلال باشد؟

مدیرعامل استقلال در ادامه این مصاحبه نکته عجیبی را مطرح کرد که تا آن زمان هیچ‌کدام از مسئولان وقت باشگاه استقلال آن را در مصاحبه‌های خود به صورت رسمی بیان نکرده بودند. حاجی پیرامون جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در سال ۹۰ گفت: مجیدی با کارهایش و حرف‌هایی که زد، پرونده حضور خود در استقلال را بست. او سال گذشته هم استقلال را تنها گذاشت و رفت. فرهاد در آن زمان فرزندش را بهانه کرد و از تیم ما جدا شد.

نکته این‌که با وجود این مصاحبه، فرهاد مجیدی چند ماه بعد به استقلال پیوست و با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی کار کرد.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: فرهاد مجیدی با این حرف‌ها پرونده‌اش در استقلال را بست/ این آقا فرزندش را بهانه کرد و از استقلال جدا شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی