نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
شیطنت کردند و یک نفر به‌خاطر علی دایی توبیخ شد!/ اسطوره فوتبال دوست ندارد رسانه‌ای شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوست و همسفر علی دایی درباره سفرشان به یاسوج می‌گوید اسطوره فوتبال دوست ندارد کارهای خیری که انجام می‌دهد رسانه‌ای شود.

علی دایی هفته گذشته در سفری به یاسوج آرزوی یک معلولی را برآورده کرد که ویدیوی آن حسابی در فضای مجازی و رسانه‌ها پربازدید شد اما در پشت پرده این سفر اسطوره فوتبال اتفاقات دیگری افتاده که دوست و همبازی دایی به آن اشاره کرده است.

گزیده صحبت‌های اکبر یوسفی با اطلاعات‌آنلاین درباره حاشیه‌های همسفر شدن با علی دایی برای حضور در مرکزی در یاسوج را در ادامه می‌خوانید:

  • {استقبال علی دایی از سفر به یاسوج} پسری به نام پیمان در مرکز توانبخشی سپید در استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار دیدار با علی دایی شده بود که پس از پیدا کردن این پسر به آقای دایی خبر دادم و او سریع از ملاقات با این پسر استقبال کرد وتعداد قابل توجهی لباس و توپ برای آن بچه‌های آن مرکز تهیه کرد.
  • {مخالفت علی دایی با رسانه‌ای شدن این کارها}. دایی می گوید دلیل ندارد ما هر کاری انجام دهیم همه متوجه شوند چون کاری که برای مردم باشد خدا ببیند کافی است. بعد هم گاهی عده‌ای شیطنت می کنند. مثلا در همین سفر اخیر برخی شیطنت کردند و بلیت پرواز دو نفر از همراهان ما را کنسل کردند.
  • {دایی مردمی و احساسی است} علی آقا آنجا اشک در چشمانش حلقه زد و انسانی مردمی و احساسی است. خانمی آنجاست به نام خانم شریفی که مسئول مرکز معلولیت سپید است. ایشان می‌گفت که این بچه‌ها با تمام مشکلاتی که دارند از ته دل با دیدن علی دایی خندیدند و چه چیزی از این با ارزش‌تر.
  • {توبیخ خانم شریفی} اتفاق بد درباره این سفر آن بود که برخی مسئولان در یاسوج که خبردار شده بودند آقای دایی به آنجا سفری داشته خانم شریفی را صدا و توبیخ کرده اند که چرا ما را خبر نکرده بودید؟ البته آقای دایی هم دوست نداشت مسئولان خبردار شوند. بنده هم خطاب به مسئولان محترم آنجا می‌گویم که شما اگر می‌خواستید برای این بچه‌ها و آن مرکز کاری کنید زودتر انجام می دادید و دنبال این نبودید که در کنار آقای دایی قرار بگیرید و دیده شوید.

بیشتر بخوانید: ویدیو| علی دایی در مراسم مادر کریم باقری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی