نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
پاسخ وزیر خارجه به اظهارات آصفی؛ پرسپولیسی هستم/ استقلالی‌ها را هم دوست داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات حمیدرضا آصفی درباره طرفداری‌اش از پرسپولیس، تأکید کرد که همه باید پشت سر تیم ملی باشند و هر دو تیم را دوست دارد.

حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، مدتی پیش در گفتگویی با شوخی عنوان کرده بود که «عراقچی یک مشکل دارد و آن هم این است که پرسپولیسی است.» این اظهارات واکنش وزیر امور خارجه را به دنبال داشت. عراقچی در گفتگویی با خنده پاسخ داد: «این مشکل من نیست، مشکل ایشان است که آبی است!»

عراقچی در ادامه تأیید کرد که هوادار تیم پرسپولیس است و گفت: «من انکار نمی‌کنم که طرفدار پرسپولیس هستم. هر کسی طرفدار تیمی است، اما وقتی پای مجموعه کشور در میان باشد، همه ما پشت سر تیم ملی هستیم و حتی استقلالی‌ها را هم دوست داریم.»

وی همچنین به شرایط نامطلوب چمن‌های استادیوم‌های ایران اشاره کرد و اظهار داشت: «ما هم ناراحت می‌شویم و خود من زمانی که می‌بینم، خجالت می‌کشم. اما قول داده‌اند که این مشکل حل شود و چاره‌ای نیست.»

وزیر امور خارجه همچنین بر اهمیت روحیه حمایت از فوتبال ملی تأکید کرد و افزود: «حرف آخر من در بحث‌های فوتبالی این است که همه چیز در حد کل کل است و نباید از حد بگذرد. همه ما پشت تیم ملی و فوتبال کشور ایستاده‌ایم.»

وی در پایان درباره کمک به حل مشکلات فوتبال کشور گفت: «وزیر ورزش مسئول است، اما من نیز در حوزه سیاست خارجی هر کمکی بتوانم برای پیشرفت فوتبال و سایر ورزش‌ها انجام دهم، دریغ نخواهم کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی