کار سخت گاریدو و فاصله کم مسابقات داخلی و آسیایی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مشکلات فعلی گاردیو ریکاوری مناسب بازیکنان پرسپولیس است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس برنامه سنگینی در پیش دارد. سرخ پوشان تهرانی در دو بازی اخیر با فاصله زمانی ۴ روز به مصاف الاهلی و آلومینیوم رفته و این فاصله زمانی برای بازی‌های بعدی نیز حفظ خواهد شد. سرخ پوشان باید امروز مقابل آلومینیوم صف آرایی کند و ۴ روز بعد در روز ۴ شهریور دیدار حساس و سنتی خود مقابل استقلال را پشت سر بگذارند و پس از آن نیز در همان فاصله کوتاه زمانی یعنی روز ۹ مهر باید در رقابت‌های آسیایی به مصاف پاختاکور برود. دیدار بعدی نیز با چادرملو در روز ۱۴ مهرماه خواهد بود.

همین موضوع و فاصله زمانی کوتاه بازی‌های پرسپولیس برای رویارویی با حریفان داخلی و آسیایی باعث می‌شود تا ریکاوری بازیکنان درجه اهمیت بالایی پیدا کند و گاریدو و به ویژه دستیار بدنساز او کار سختی در پیش خواهند داشت.

البته فراموش نکنیم که سرخ پوشان در بازی قبلی مقابل الاهلی عربستان بیش از ۹۰ دقیقه حریف و ستاره‌های بزرگ الاهلی را تحت فشار قرار دادند. اتفاقی که نشان می‌دهد از نظر بدنی بازیکنان شرایط بسیار ایده آلی را تجربه می‌کنند و مربی بدنساز سرخ‌ها به نوعی کارش را خوب بلد است.

از این رو باید دید با توجه به بازی‌های سختی که پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پیش دارد می‌تواند همین شرایط بدنی را حفظ کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صالح IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    این برنامه فشرده فقط برای گاریدو و پیروزیه؟ استقلال هم همین وضعیت رو داره البته به شکل بدترشو... چون پیروزی برای سه تا بازی پیش روش باید فقط یبار به اراک بره با حریف مستقیمش که استقلال باشه اما استقلال امروز قایم شهر بازی داره بعدش میره اراک بعدشم باید بره دوحه... رسانه دلسوز دلت برای همه به یک اندازه بسوزه لااقل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی