نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
آنالیز اختصاصی خبرورزشی از بازی الاهلی - پرسپولیس با اردلان آشتیانی؛ اورونوف تا سر حد مرگ، دفاع راست الاهلی را دریبل زد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به بهانه دیدار تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس، اردلان آشتیانی با حضور در خبرورزشی درباره اتفاقات رخ داده و آنالیز این دیدار توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرورزشی، اردلان آشتیانی فرزند اسطوره تیم پرسپولیس با حضور در خبرورزشی، درباره آنالیز دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران، توضیحاتی ارائه داد. این بازی، شب گذشته با نتیجه یک بر صفر به سود تیم الاهلی به پایان رسید.

میز کارشناس را با اجرای حامد وفایی ببینید...

پرسپولیس چطور بود؟

داور تا سوت بازی را زد پرسپولیس گل خورد. فضای بین گولسیانی و کنعانی بیش از حد باز بود. پاس محرز همراه با فریب بود. کنعانی باید جمع می‌شد و بیشتر حواسش به تونی بود. بازیکنی که کامل داشت کسیه را می‌دید ریگی بود ولی دیر اقدام به توپگیری کرد و نتیجه اش شوت خوب کسیه بود که گل شد.

اینکه خیلی خوب بعد از گل الاهلی به بازی برگشتیم اتفاق بسیار خوبی بود. پرسپولیس پرس شدیدی به بازیکنان الاهلی گذاشت. مخصوصا نیمه اول... فرمینو تا می‌خواست صاحب توپ شودبا پرس ریگی مواجه می‌شد. ما می‌دانستیم که باید توپ را به کانال چپ‌مان و اورونوف ببریم. فکر می‌کنم اورونوف تا سرحد مرگ دفاع راست الاهلی را دریبل زد. 

پرسپولیس در ایجاد موقعیت و مالکیت عالی بود. دوندگی هافبک‌ها در وسط پرسپولیس باعث شد الاهلی، نیمه اول نتواند کاری بکند. با شروع نیمه دوم و تعویض الاهلی و فرمینو اتفاق خاصی در این تیم نیفتاد. منطقه پرس پرسپولیس کاملا درست بود و هافبک‌های الاهلی از کار افتاده بودند. وینگرها و هافبک تهاجمی‌های الاهلی تعویض شدند. فقط تونی از خط جلو در زمین مانده بود.

پرسپولیس تا دقیقه ۶۵ فشار آورد. اورلب‌های محمدی و ایوب فضاهای کناری الاهلی را گرفته بود. الاهلی مجبور شد به پرس در یک سوم دفاعی خود بپردازد و بعد از آن در ضدحملات خطرناک شد.

در سه بازی اول پرسپولیس، ایراداتی از بدنسازی گرفته شد. به نظر شما زود قضاوت کردیم؟ به طور کلی گاریدو را چطور می‌بینید؟

تعویض‌هایش منطقی بود. مثل عالیشاه که رویه بازی را تغییر داد. ژوآئو هم به دلیل اینکه تازه به تیم اضافه شده نباید فیکس بازی می‌کرد. ژوآئو از همه لحاظ آماده بود. ضربه ای که به دروازه الاهلی زد این را اثبات می‌کرد.

الاهلی ستاره‌های زیادی دارد اما دمیرال فوق ستاره بود. اگر دمیرال در الاهلی نبود، فاجعه به وجود می‌آمد. تمام توپ‌ها را قطع کرد و خیلی باتجربه بازی کرد.

پرسپولیس را در آینده چطور می‌بینید؟

هفته به هفته در حال بهتر شدن است. از اولین بازی مقابل ذوب آهن تا فولاد، پرسپولیس بهتر شده و پیشرفت کرده است. شبیه همان پرسپولیسی که ما انتظار داشتیم شده است. هرچه هفته‌ها بگذرد ایرادات برطرف می‌شود و پرسپولیس بهتر نتیجه می‌گیرد. فشاری که برای بدنسازی آورده بود الان نتیجه داد.

شانس صعود پرسپولیس چقدر است؟

سخت است ولی شانس صعود دارد. این را در نظر بگیریم الاهلی و الغرافه ۲ روز قبل بازی کرده اند و نتوانستند خوب ریکاوری کنند. ما لیگ را تعطیل کردیم و کمک بزرگی به تیم‌هایمان کردیم. ما نیز باید سه روز یک بار بازی کنیم تا بدن‌هایمان عادت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    فقط اون لای که زدخیلی حال داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی