نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
۱ |
۱
وضعیت اسفبار چمن استادیوم شهر قدس +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چمن ورزشگاه شهر قدس به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که تصور می شد شرایط چمن ورزشگاه شهر قدس به اندازه ای خوب است تا از دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان میزبانی کند، پخش تصاویری از وضعیت چمن این استادیوم در برنامه فوتبال برتر تمام اهالی فوتبال و به ویژه هواداران این دو تیم را به شدت نگران کرد.

همان طور که می دانید فصل گذشته نیز این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد و در شرایطی که این تیم میزبان النصر عربستان بود به بدترین شکل ممکن در زمین مسابقه از رونالدو یارانش میزبانی کرد و حتی 10 درصد از توانایی های خود را نیز در زمین پیاده کند. اتفاقی که باعث شد تا سرخ ها با وجود قرار گرفتن در رتبه دوم جدول نتوانند از گروه خود صعود کنند.

به همین دلیل پیش بینی می شد با ریشه یابی مشکلات فصل قبل برای این فصل دیگر مشکلات قبلی تکرار نشود. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد و حالا دیگر ورزشگاه آزادی در دسترس نیست بلکه سرخابی ها باید در استادیومی مقابل حریفان آسیایی خود به میدان بروند که تصاویر باز و بسته شب گذشته دوربین های برنامه فوتبال برتر نشان می داد که چمن به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد و باید دید طی همین روزهای باقی مانده اتفاق تازه ای رخ می دهد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    چرا سرخابی ها ورزشگاه تبریز نرن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی