نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
۰ |
۰
پورعلی‌گنجی همچنان دور از تمرینات گروهی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع باتجربه پرسپولیس همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و توان حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

به گزارش خبرورزشی، اگرچه بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی پرسپولیس در آستانه آغاز رقابت های لیگ نخبگان بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود اما غیبت یکی از مدافعان میانی سرخ ها همچنان نگران کننده است.

مرتضی پورعلی گنجی که از روز ۲۵ مهرماه سال گذشته و در دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن و در بازی مقابل قطر مصدوم شد و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط ماه ها از میادین فوتبال دور بود، رفته رفته شرایط بازی را پیدا کرد و پیش بینی می‌شد رد فصل جاری یکی از ستون های خط دفاعی پرسپولیس به همراه محمدحسین کنعانی زادگان و گیورگی گولسیانی باشد. اما او که در دو بازی ابتدایی لیگ به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان شده بود، در تمرین روز بعد از بازی با تراکتور در هفته دوم مصدوم شد و به خاطر کشیدگی در ناحیه چهارسر ران دور از تمرینات گروهی به فیزیوتراپی پرداخت.

در این خصوص شنیده می‌شد که او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان ندارد و در صورت صلاحدید گاریدو می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند اما در تمرین امروز نیز پورعلی گنجی جدا از سایرین تمرین کرد و به تمرینات گروهی نرسید تا با توجه به مدت زمان باقی مانده تا بازی با الاهلی، حضورش در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی