نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
۲ |
۰
سینا اسدبیگی در پرسپولیس ماندگار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخالفت سینا اسدبیگی با جدایی‌ از پرسپولیس مانع تحولات بعدی شد.

به گزارش خبرورزشی، گاریدو در خط میانی پرسپولیس کمبود یک بازیکن بازیساز را کاملا حس می‌کند. بازیکنی با توانایی‌های فنی بالا برای ارسال پاس‌های عمقی و عرضی برای مهاجمان و همین طور وینگرهای تکنیکی تیمش تا این تیم بتواند حملات بیشتری را روی دروازه حریفان خود طراحی کند.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس برای برآورده کردن خواسته سرمربی‌اش با چند هافبک صحبت کند. سعید مهری یکی از نفراتی بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و گاریدو نیز با دیدن فیلم بازی این بازیکن موافقت خود را برای جذب مهری اعلام کرد. در ادامه وقتی نام سینا اسدبیگی مطرح شد  نیز گاریدو مخالفتی با جدایی او نشان نداد و رضایت خود را نیز از انتقال سعید مهری به پرسپولیس به جای سینا اسدبیگی اعلام کرد. به هرحال استدلال او این بود که سعید مهری با توانایی بازی در پست ۸ می‌تواند در طول فصل به همراه سروش رفیعی نیاز خط میانی پرسپولیس را برطرف کند.

در ادامه اما سینا اسدبیگی با وجود پیشنهادهایی که از دو تیم نساجی و فولاد خوزستان داشت، در تماس‌هایی که با مدیران باشگاه  اعلام کرد راضی به این جدایی نیست و دوست دارد کارش را در پرسپولیس ادامه دهد. از آن جایی که باشگاه نمی‌تواند بدون رضایت بازیکن، نامش را در لیست خروجی قرار و قرارداد او را یک طرفه فسخ کند، عملا پروژه انتقال و جا به جایی سعید مهری به جای سینا اسدبیگی بسته شد تا پرسپولیس برای حضور یک بازیکن در پست ۸ و هافبک بازیساز همچنان تنها گزینه‌اش سروش رفیعی باشد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آزاد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    باشگاه پرسپولیس هم وارد دلال بازی میشه مگه از یاسین سلمانی برای این پست گزینه بهتری وجود دارد؟
  • fred US ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    گاریدو به دنبال بازی ساز است و از بازی سعید مهری خوشش آمد ؟ آنوقت یاسین دم دستش هست و وقتی راجع به بازی نکردنش سوال می شود گوشه چشمش را نازک می کند . سینا اسد بیگی بازیکن جوان , آینده دار و سرمایه تیم هست. بازیکن مازاد را از بین دو هافبک دفاعی مسن تر انتخاب می کنند نه بازیکن جوان تیم که عنصر تجربه را هم دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی