نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
استارت لیگ ۲۴ با حسرت بزرگ هواداران استقلال و پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در تاریخ دوازدهم خرداد ماه سال جاری برای آخرین بار تیم‌های محبوبشان از نزدیک دیدند، ظاهراً حالا حالاها باید در حسرت دیدن دوباره شان بمانند.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به وضعیت نامشخص میزبانی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر هیچ بعید نیست که طرفداران این دو تیم تا هفته ششم و دیدار دربی در حسرت تماشای مسابقات تیم‌های محبوبشان منتظر بمانند.

 استادیوم آزادی در دست بازسازی قرار دارد. پیش از این قرار بود دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود که ظاهراً فعلاً با توجه به وضعیت چمن و البته شرایط محیطی این مکان برای برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس مهیا نیست. از سوی دیگر استادیوم شهر قدس نیز مجوز شورای تامین استان برای برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگر را ندارد و اگر قرار باشد میزبان این دو تیم باشد، سرخابی ها بدون تماشاگر در آن مکان بازی می کنند.

در صورت محقق شدن چنین وضعیتی آنها بیشتر راغب هستند در استادیوم دستگردی تهران میزان رقبایشان باشند؛ چرا که اگر قرار باشد بدون تماشاگر به میدان بروند دیگر لازم نیست تا شهر قدس - از مناطق حاشیه تهران در جنوب غربی پایتخت - بروند و از شهر خارج شوند. اما نکته دیگر در رابطه با میزبانی به برگزاری دیدارهای تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مشهد مربوط می‌شود که این مساله نیز هنوز قطعی نشده و مسئولان دو باشگاه بیشتر ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی و با گرانی شدید قیمت بلیت های پرواز، قید برگزاری دیدار با تماشاگر را زده و احتمالاً در همین تهران و در استادیوم‌های مد نظر قرار گرفته بدون تماشاگر به میدان بروند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از قبل قرار است دیدارهای لیگ برتر از تاریخ بیست و پنجم آغاز شود. پرسپولیس در هفته اول پنجشنبه ۲۵ مرداد میزبان ذوب آهن است و استقلال در همان هفته روز جمعه ۲۶ مرداد باید مهمان تیم شمس آذر در قزوین باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    بازی دربی بدون هوادار بازی لیگ محلاته. آقای تاج لطفا استعفا بده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی