نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ استقلال مقابل نیمار، پرسپولیس دوباره رودرروی رونالدو/ وجه مشترک گلر الجزایری پرسپولیس و علیرضا بیرانوند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۳۷ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

محرومیت بازیکن استقلال کاهش می‌یابد

در صفحه استقلال می‌خوانید: «با درخواست اعاده دادرسی از سوی مهرداد محمدی بار دیگر پرونده این بازیکن از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد و این موضوع ممکن است منجر به کاهش محرومیت این بازیکن شود.

کمیته انضباطی به دنبال مصاحبه ای که این بازیکن بعد از بازی با پیکان انجام داد ۶ جلسه این بازیکن را از همراهی تیم استقلال در بازی‌های رسمی داخلی محروم کرد. این بازیکن منعی برای همراهی استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان اسیا نخواهد داشت...»

تاکید سرمربی استقلال در ترکیه، یک هافبک خارجی جانشین علی کریمی

باز هم اخبار استقلال ؛ «استقلال فصل گذشته در آخرین لحظه دستش از رسیدن به جام کوتاه شد. آبی‌ها در حالی جام را با فاصله میلی متری به پرسپولیس دادند که درفاز دفاعی بهترین تیم لیگ برتر بودند. جواد نکونام البته در هر تیمی‌بوده تیمش ساختار دفاعی خوبی داشته و حالا از سوی تماشاگران تیم استقلال ملزم  شده در فاز تهاجمی هم به یک تیم خوب مبدل شود.

او روی حضور کاکوتا در ترکیب تیم تاکید دارد و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال همه توان خود را بکار گرفته تا این بازیکن به ترکیب تیم اضافه شود....»

خارجی‌های پرسپولیس و استقلال باید خوب باشند

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «استقلال با گائل کاکوتا قرارداد بست و باید دید این بازیکن کیفیت بالایی دارد که مشکل استقلال را در خط میانی حل کند یا نه؟ وقتی قرار است آبی‌ها در آسیا با الهلال بازی کنند، طبیعی است که نیاز به بازیکنان تأثیرگذار دارند. بازیکنان خارجی جدید هم باید بهتر از امثال ماشاریپوف باشند وگرنه استقلال تیمی‌می‌شود شبیه همان تیم پارسال....»

استقلال مقابل نیمار، پرسپولیس دوباره رودرروی رونالدو

در آستانه شروع فصل و لیگ نخبگان طرفداران سرخابی التهاب زیادی دارند ؛ «بازی استقلال و الهلال در لیگ نخبگان آسیا قطعی است و فقط باید دید براساس قرعه استقلال میزبان می‌شود یا الهلال. پرسپولیس هم در صورت صعود سپاهان به لیگ نخبگان با النصر بازی خواهد کرد و این یعنی تقابل دوباره با کریس رونالدو که البته میزبان و مهمان این بازی را هم قرعه مشخص می‌کند....»

وجه مشترک گلر الجزایری پرسپولیس و علیرضا بیرانوند؛ مهارت ویژه در گرفتن ضربات پنالتی!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید؛ «اخبار واصله حکایت از آن دارد که آلکسیس گُندوز یک شباهت خاص به علیرضا بیرانوند گلر سابق پرسپولیس دارد! این فرانسوی الجزایری الاصل، بنابرگواه کارشناسان یک دروازه بان دوضرب گیر است که این نقطه ضعف بزرگ او به شمار می‌رود. اما نقطه قوت او قد و قواره بلند و مناسب، رفلکس و چابکی و توانایی مهار پنالتی است که در این یک مورد شباهت زیادی به علیرضا بیرانوند دارد...»

گولسیانی هفته اول نیمکت نشین می‌شود

بازهم در مورد پرسپولیس؛ «به نظر می‌رسد با تصمیم خوان کارلوس گاریدو، گئورگی گولسیانی مدافع ملی پوش و گرجستانی پرسپولیس در بازی هفته اول برابر ذوب آهن، نیمکت نشین شود. این مدافع که حدود دو هفته دیرتر به تمرینات اضافه شد، فعلا شرایط آمادگی چندان خوبی ندارد و احتمالا فصل را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد....»

هفتمین گلر خارجی تاریخ پرسپولیس از الجزایر آمد

خرید گلر خارجی سوژه پرسپولیس است و به همین بهانه در گزارشی بلند به بررسی کارنامه تمام گلرهای خارجی این تیم پرداخته شده؛ «بالاخره پس از هفته‌ها مذاکره با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی، درنهایت آلکسیس گندوز به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند به مدت ۲ سال با پرسپولیس قرارداد بست. دروازه بان الجزایری که زاده کشور فرانسه است، هفتمین گلرخارجی سرخپوشان تهرانی محسوب می‌شود.

هواداران پرسپولیس، خاطرات تلخ و شیرینی از انتخاب گلرهای خارجی دارند که حالا با خرید آلکسیس گندوز، باید دید این دروازه بان الجزایری شبیه کدامیک از آنها خواهد بود...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    تیمی که هیچ شخصیت قهرمانی بین المللی نداره به آسیا چه مربوط؟ جامهای داخلی هم که خدا بده برکت لطف داورا وکمیته داورا زحمتش میکشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی