نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ چرا گلر جنجالی جواب همبازی خود را نداد؟/ علی پروین: جواب کوچک تر از خودم را نمی دهم!/ اخباری خودش نخواست پرسپولیسی شود
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی، مطالب متنوعی منتشر شده که بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۳۲ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

چرا گلر جنجالی جواب همبازی خود را نداد؟ 

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علیرضا بیرانوند، تلفنی با سروش رفیعی همبازی منتقد خود، گفت و گو کرده است! سروش رفیعی هافبک باتجربه پرسپولیس، پس از تمدید قراردادش با این تیم، انتقاداتی از بیرانوند و اسماعیلی فر دو همبازی خود انجام داد. سروش رفیعی که مثل هواداران انتظار این اتفافات از سوی گلر تیم‌شان را نداشت او را در جمع خبرنگاران "بی‌معرفت" خطاب کرد و با حرف‌هایش جنجال بزرگی به راه انداخت.

علیرضا بیرانوند که پاسخ به رضا درویش و پیشکسوتان پرسپولیس داده، ترجیح داد حرفی علیه سروش رفیعی نزند و شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا بیرانوند به دو دلیل جواب سروش رفیعی را نداد؛ اول آن که ...»

سکوت اسطوره پرسپولیس مقابل اتهامات علیرضا بیرانوند

و باز هم از پرسپولیس و غوغای اخیرعلیرضا بیرانوند؛ او که در گفتگوی  خود با عادل فردوسی‌پور از پیشکسوتان فوتبال انتقاد کرد و گفت: "ما منبع درآمد دیگری به جز فوتبال نداریم، ما مثل بعضی پیشکسوتان نیستیم هر روز از این ستاد به آن ستاد انتخاباتی برویم پول بگیریم و تبلیـغات کنیم." حالا در جدیدترین مصاحبه خودش می‌گوید: من صدای مدیرعامل و بقیه را شنیدم که چندین پیشکسوت به ایشان زنگ زدند که بیرانوند حق ندارد برگردد و اگر برگردد یک هفته دیگر خودت می‌روی! این صدایی بود که من خودم از آقای درویش شنیدم.

تنها علی پروین است که رابطه نزدیکی با رضا درویش دارد و این موضوع همواره به عنوان رابطه نزدیک بین مدیرعامل کنونی پرسپولیس و اسطوره سرخ‌ها بارها مطرح شده که وی با مشورت با علی پروین برخی اقدامات را صورت می‌دهد و البته چه کسی به جز پروین قادر خواهد بود مدیرعامل پرسپولیس را تهدید کند؟!

اما علی پروین یک سیاست ویژه دارد و همواره می‌گوید: جواب شاگردانم و کوچک تر از خودم را نمی‌دهم! حالا ....»

مدیرعامل گل گهر لو داد: محمدرضا اخباری دوست نداشت پرسپولیسی شود!

در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس می‌خوانید: «درحالی که باشگاه پرسپولیس به دنبال خرید محمدرضا اخباری بود اما ظاهرا این تمایل یک طرفه بوده است! محمد اسفندیارپور مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان در این رابطه توضیحات جالبی داده و می‌گوید: "اخباری مشخصا به ما نگفت دوست دارد برود. طبیعی است در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهایی مطرح می‌شود و مدیر برنامه‌ها نیز تحرکاتی انجام می‌دهند، اما ما از همان ابتدا تکلیف‌مان با اخباری روشن بود و نمی‌خواستیم به او اجازه جدایی بدهیم.»

 ادعاهای عجیب آقای شماره یک

ادعاهای بیرانوند سوژه یک گزارش شده: «علیرضا بیرانوند که کاملاً مشخص است همچنان از مسئولان باشگاه پرسپولیس دلخور به نظر می‌رسد چند ادعای مهم را مطرح کرده که البته باید راستی‌آزمایی شود. مثلاً او گفته بعد از جدایی من مسئولان بانک شهر دوست داشتند برگردم که این مسئله می‌تواند واقعیت داشته باشد اما اینکه بیرو گفته عده‌ای نمی‌خواستند من پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس شوم در نوع خود عجیب است چون اصلاً هیچ وقت بحثی در پرسپولیس نبوده مگر آنکه خود بیرانوند در این زمینه با چند بازیکن قدیمی‌و پرافتخار پرسپولیس کری داشته باشد.»

هواداران پرسپولیس این روزها را فراموش می‌کنند

سیدغفور هاشمی‌در حرف آخر نوشت: «با توجه به اتفاقاتی که بین پرسپولیس و بیرانوند افتاده به نظر می‌رسد سنگربان شماره یک تیم ملی پل‌های پشت سرش را خراب کرده و بخشی از هواداران پرسپولیس هم به شدت مخالف بازگشت او در سال‌های آینده هستند؛ حتی وقتی همسر علیرضا صحبت از بازگشت او در آینده کرد بسیاری از پرسپولیسی‌ها واکنش منفی نشان دادند و حتی بعضی از هواداران تراکتور هم ناراحت شدند. اما تجربه تمام رفت و برگشت‌های قبلی نشان می‌دهد که مردم کم‌حافظه‌اند و همه چیز را فراموش می‌کنند.»

کار بیرانوند در تراکتور سخت‌تر از تیم‌ملی

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «علیرضا بیرانوند از مدیرعامل پرسپولیس و علی پروین شاکی است. او در مسیری قرار گرفته که سال ۷۹ مهدی هاشمی‌نسب قرار گرفت. مهدی هنوز هم از پروین دلخور است هرچند خیلی‌ها به درستی می‌گویند حتی اگر حق با او باشد، باید حرمت بزرگ‌تر را حفظ کند....»

پول، عشق و قراردادهای میلیاردی

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «علیرضا بیرانوند که پارسال با استقلال مذاکره رسمی‌انجام داد، گفته امسال دیگر دوست نداشتم به استقلال بروم! شاید بیرانوند ساده است که این حرف را می‌زند وگرنه ۹۹ درصد فوتبالیست‌ها حقیقت را نمی‌گویند. آنها با همه تیم‌ها مذاکره می‌کنند و در نهایت به تیمی‌می‌روند که بیشترین پول را بدهد....»

ستار همدانی: استقلال باید فصل بعد قهرمان شود

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت استقلال و شرایط بازار نقل و انتقالات گفت:

  • به نظرم استقلال تا اینجا بد کار نکرده است. این تیم فصل قبل هم تیم خوبی داشت و بازیکنان پرقدرت و با تجربه‌ای در جمع نفرات استقلال حضور داشتند که البته نتیجه نهایی استقلال در لیگ برتر فصل گذشته هم به خاطر همین مسئله بود.
  • یک مربی باید بلد باشد چطور از بازیکنانش استفاده کند. هر چند که کار کردن با بازیکنان سلیقه‌ای است. مثلا سعید مهری در زمان حضور فرهاد مجیدی خیلی بازی نمی‌کرد اما ریکاردو ساپینتو آمد و این بازیکن را به ستاره تیمش تبدیل کرد.
  • جواد نکونام به آرش رضاوند اعتقاد دارد و می‌داند که چطور می‌تواند از او استفاده کند. با این بازیکن راحت است و می‌تواند دستورات تاکتیکی‌اش را به او بدهد و او هم در زمین اجرا کند؛ مثل داستان سعید مهری.
  • با توجه به جذب بازیکنان سرشناس و با تجربه در تیم‌هایی مثل تراکتور یا سپاهان و البته پرسپولیس کار برای استقلال در فصل آینده خیلی سخت است.
  • این فصل استقلال باید برود و جبران کند تا قهرمانی‌اش و توانایی بالای خودش را به رخ بکشد.
  • خیلی واضح است که موضوع سخت قرارداد در چارچوب موضوعات حرفه‌ای و فوتبال روز دنیا نمی‌گنجد. قبل از هر چیز باشگاه‌ها باید خودشون با همدیگر توافق کنند که در ارتباط با خرید بازیکن از محدوده مجاز عبور نکنند و دچار چشم و هم چشمی‌نشوند که البته این مسائل همگی در شرایطی به حقیقت می‌پیوندد که باشگاه‌ها به شکل خصوصی اداره شوند نه دولتی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ع ق QA ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    بیرانوند روزبه‌روز خودش را منفورتر نشان می دهد حالا دیگه یک و دو با پروین ؟!
  • مرتضی IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس !!!خخخخخ، آقای بیرانوند دنبال این باش منفورترین بازیکن تاریخ پرسپولیس نباشی ، پرافتخارترینش پیشکش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی