نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
یحیی عطیه‌الله در رسانه‌های مجازی به پرسپولیس نزدیک‌تر است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی عطیه‌الله آن قدری که رسانه‌ها مدعی شده‌اند به پرسپولیس نزدیک نیست.

اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر هستند... حتما این نوشته را روی آینه بغل اتومبیل دیده اید. حالا این ماجرا در پرسپولیس تداعی شده؛ مدافع مراکشی در فضای مجازی از آنچه در واقعیت در جریان است، به پرسپولیس نزدیک تر است!

به گزارش خبرورزشی، این روزها برخی رسانه ها و همین طور فضای مجازی به حدی یحیی عطیه‌الله را نزدیک به باشگاه پرسپولیس دانسته اند که هواداران پرسپولیس گمان می برند همین امروز و فردا قرار است این مدافع مراکشی پرسپولیسی شود درحالی که در واقعیت شرایط به گونه دیگری است و هیچ پیشرفت تازه ای در مذاکرات طرفین رخ نداده است.

داستان از این قرار است که مدیران پرسپولیس از مدتها قبل به دنبال جذب گزینه جانشینی عبدالکریم حسن هستند و گزینه اول آن ها یحیی عطیه‌الله است. مدافع چپ تیم ملی مراکش که سابقه همکاری با گاریدو را در کارنامه داشته و عضو باشگاه سوچی در لیگ روسیه است. سقوط این تیم به دسته پایین‌تر و همین طور بند جدایی این بازیکن باعث شده تا رسانه های مراکشی هر روز از نزدیک شدن یحیی عطیه‌الله به یک تیم ایرانی خبر دهند و رسانه های وطنی و همین طور پیج های مختلف در فضای مجازی نیز با دامن زدن به این خبرها مدعی شوند که این انتقال درحال انجام است. این اخبار امیدوار کننده درحالی منتشر می شود که در واقعیت جریان انتقال یحیی عطیه‌الله مسیر دیگری را سپری می کند. چرا که خود عطیه‌الله بر اساس تاکید سرمربی تیم ملی مراکش تمایلی به حضور در فوتبال ایران و همین طور باشگاه پرسپولیس نشان نداده و در مذاکراتی که از طریق ایجنت اش با باشگاه پرسپولیس داشته به این موضوع اشاره کرده است. از سوی دیگر باشگاه الاهلی مصر هم علاقه زیادی به جذب عطیه‌الله نشان داده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هرطور شده، این بازیکن مراکشی را جذب کنند.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا عطیه‌الله در دورترین مسیر نسبت به باشگاه پرسپولیس باشد اما در فضای مجازی داستان به شکل دیگری در جریان است و گروهی از ادمین ها و حتی خبرنگارها مدعی شده اند این انتقال قطعی است و تمام این مسائل دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس گمان ببرند هرلحظه ممکن است نام عطیه‌الله از سوی باشگاه اعلام شود!

به هر روی باشگاه پرسپولیس با وجودی که مذاکرات خود را با باشگاه روسی ادامه می دهد اما با گزینه دیگر به توافق رسیده و در صورتی که حداکثر تا 24 ساعت آینده پاسخ روشنی از عطیه‌الله دریافت نکند، به سراغ دیگر گزینه ملی پوش خود خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    😔
  • طوفان سرخ آسیا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    باشه شما راست میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی