نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
شانس بزرگ استقلال در قرعه‌کشی لیگ برتر؛ ۹ هفته و بازی با فقط یک تیم مدعی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد استقلال در شروع لیگ برتر با قرعه‌ای بسیار مناسبی روبرو شده است.

به گزارش خبرورزشی، معمولا برای تیم‌ها خوب است که هفته‌های اول لیگ که هنوز شکل اصلی شان را حفظ نکرده‌اند با تیم‌های ساده تر بازی کنند تا امتیازهای اول فصل را از دست ندهند.

این اتفاقی است که برای استقلال رخ داده است چراکه این تیم تا قبل از هفته ششم که باید با پرسپولیس بازی کند، با شمس آذر، ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و نساجی بازی خواهد کرد، تیم‌هایی که به نظر ساده تر از سایر تیم‌ها به نظر می‌رسند.

نکته مهم این است که آبی‌ها در ۹ هفته اول به جز پرسپولیس، با هیچکدام از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران بازی نخواهند کرد و این موضوع شانس بزرگی را نصیب آبی‌ها می‌کند تا امتیازهای اول فصل را جمع کنند.

البته ۶ هفته پایانی آبی‌ها بسیار سخت خواهد بود چراکه آبی‌ها در این هفته‌ها با تراکتور، فولاد و سپاهان که تیم‌های پرقدرت تر لیگ هستند بازی خواهند کرد.

برنامه کامل بازی‌های استقلال در لیگ برتر: برنامه کامل بازی‌های استقلال در لیگ برتر بیست‌وچهارم/ پایان سخت برای آبی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    اول فصل مهم نیست آخر فصل مهمه که استقلال باید بازی های فشرده ای رو با تیم های قدرتمند لیگ داشته باشه. انگار از توپ های گرم برای قرعه کشی استفاده کرده بودن. نمی شه که برای چهارمین یا پنجمین بار استقلال هفته آخر با سپاهان بازی کنه. یا مثلا پرسپولیس هفته پنجم و قبل دربی میزبان باشه و استقلال بره توی قائمشهر بازی کنه و میمهان باشه و فشار روی تیم استقلال برای دربی زیادتر می شه. حتی توی قرعه کشی هم دستان مهندسین لیگ برتر پیداست. حتما باید فاصله بازی های هفته های پایانی حداقل 6 تا هفت روز باشه تا تیم های استراحت کنن و یکدفعه تصمیم نگیرن هر 4 روز برگزار کنن که فشار به استقلال دو چندان بشه
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    دو تا سهمیه خارجی پرسپولیس سوخته. چرا باید قانون رو به نفع پرسپولیس حکومتی تغییر بدن. وقتی سقف بودجه رو افزایش نمیده و درویش گفته باید از قبل اعلام می شده این قانون هم از قبل اعلام شده و باشگاه پرسپولیس باید رعایت می کرده و حق ندارن دو سهمیه سوخته پرسپولیس رو برگردونن. اگه اینطوریه باید دو سهمیه خارجی دیگه به باشگاه های استقلال و تراکتور و سپاهان اضافه کنن و سقف بودجه رو بر اساس همین افزایش بدن که عدالت رعایت بشه
  • محمد صادق🚩 IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    به نفع اش نیست ، به ضررشه عامو 😉
  • ومنن IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    عالی
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    استقلال مس رفسنجان سپاهان تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی