نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بررسی ادعای جنجالی درویش؛ ۱۵ میلیارد فاصله بین دریافتی مهدی ترابی با ستاره‌های پرسپولیس؟/ باورکردنی نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراف ۳۵ میلیاردی مدیرعامل پرسپولیس یک بار دیگر سقف ۲۰ میلیاردی این باشگاه را دچار تردید کرد.

شب گذشته رضا درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد مبلغ ۳۵ میلیارد تومان را به مهدی ترابی بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس پیشنهاد داده تا با این تیم تمدید کند، اما ترابی اعلام کرده این نصف مبلغ تیم تراکتور هم نیست و همین اتفاق دلیل جدایی‌هافبک سرخپوشان شده است.

اینکه درویش معتقد است مبلغ تیم تراکتور خیلی بالاتر بوده و ترابی به همین دلیل جدا شده به کنار، نکته ای که وجود دارد تناقض در صحبت‌های رضا درویش است. مدیرعامل تیم پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس ۲۰ میلیارد تومان است و در همین مصاحبه گفته تنها برای ترابی استثنا قایل شده اما چرا؟ مهدی ترابی چه مزیتی نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشته که چنین استثنایی برایش قایل شده اید؟  

اگر ترابی هوس تنوع تاکتیکی (!) و تغییر فنی (!) نمی‌کرد و با این رقم می‌ماند،  بعدا با اعتراض بازیکنان دیگر مانند بیرانوند نسبت به مبلغ قرارداد مهدی ترابی چه برخوردی صورت می‌گرفت؟  پس از افشا و با کوچک ترین اعتراض، تیم پرسپولیس درگیر حاشیه‌های فراوان می‌شد، آن وقت کسی می‌توانست کار را جمع کند؟

نمی‌شود فاصله دریافتی مهدی ترابی با بقیه ستاره‌های پرسپولیس ۱۵ میلیارد تومان باشد. به طور مثال همین حالا علی علیپور اگر واقعا ۲۰ میلیارد گرفته باشد، به درویش بابت اینکه حاضر شده بود به ترابی ۳۵ میلیارد تومان بدهد معترض نمی‌شود؟

این تناقضات در صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس این شبهه را در میان هواداران و رسانه‌ها به وجود می‌آورد که شاید به همین دلیل مدیران تیم‌های استقلال و سپاهان و تراکتور به مخالفت با افزایش سقف بودجه از سوی رضا درویش اعتراض کرده اند و معتقدند مدیرعامل تیم پرسپولیس با کمک هوادار متمول این قانون را دور می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • آرمان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    شما به قراردادهای ۶۰میلیاردی و هفتادمیلیاردی کاری ندارین، گیر دادین به این سی وپنج میلیارد، اونم فقط، یه نفر
    • ساوالان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      رامین رضاییان 2 برابر بازیکنان استقلال گرفته..
    • بهمن IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      مهمه منافعشون کجا تامین بشه
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    هیچ تناقضی نداره و پرسپولیس و آقای درویش بخاطر هواداران پرسپولیس حاضر شدن هرجوریه ترابی رو نگه دارن اما خبر نداشتن که تیم ترابی منفور بودجه امسالش ۱۰ برابر سقف هست، نه مثل پارسال ۳ برابر. اون پیشنهاد ۳ برابر پیشنهاد پرسپولیس رو داشته یعنی با آپشن ۱۲۰ میلیارد. چه کاری میکنه که ۱۲۰ میلیارد بگیره؟ آیا در شرایط بد آب و هوایی کارگران و یا افراد بیکار جامعه که پول خورد و خوراکشون هم ندارن قرار گرفته؟ آیا برای این و رضاییان و لیموچی و خلیل زاده فوت یک شهروند و هوادار خوب این مرز و بوم مهم بوده؟ اگر تیم ملی بازی نکرده بودن و پیشنهاد مثلا تیم ملی عربستان یا اسپانیا داشتن به نظرتون وطن رو انتخاب میکردن یا میرفتن؟
  • Hootan IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    خوب دقت نکردی، درویش گفت با پاداش و آپشن و ... به 35 می رسید. پایه قرارداد هم حدود20.5 است که به این پاداش و ... هم اضافه میشه
  • فرامرز IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    کاملا موافقم باید عدالت در پرداخت رعایت بشود اما شما در نظر بگیرید دو بازیکن جوان سپاهان یعنی جواد حسین نژاد و محمد قربانی در فصل پیش قراردادشان مجموعا دو میلیارد هم نبود پرداختی به پیام نیازمند پنجاه میلیارد( هر دو این ادعا برگرفته از مصاحبه شبکه ورزش با این دو نفر و با نیکفر مدیر عامل وقت سپاهان است) یعنی هر کدام از این دو نفر با فردی هم بازی بودند که بیش از پنجاه برابر قرارداد شان بود می دانم این کامنت را چاپ نمی کنید اما خدا پدر پرسپولیس را در این زمینه بیامرزد چون 15 میلیارد تفاوت کمتر از دو برابر است اما پنجاه برابر را این باشگاه الگوی مدیریت به گفته خبر ورزشی چطور می تواند توجیه کند؟ در این حالت یعنی فاصله پنجاه برابری پرداخت ها بین اعضای یک تیم می توان انتظار هم دلی را داشت با علم بر این که هر انسانی خودش را طبیعتاً با دور و بری هایش مقایسه می کند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی