نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بازیکنی که گران تر از رامین رضاییان درآمد؛ قرارداد نجومی تر از بمب استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد پیشنهاد ما به مهدی ترابی نصف پیشنهاد تراکتور به این بازیکن هم نبود.

به گزارش خبرورزشی، رضا درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس در برنامه شب گذشته فوتبال برتر درباره مهدی ترابی گفت آخرین پیشنهاد ما به مهدی ترابی ۳۵ میلیارد تومان بود اما او گفت این پول نصف مبلغ تراکتور هم نیست. 

با توجه به این که رامین رضاییان با انتقال به تیم استقلال تا الان بمب خبری نقل و انتقالات لقب گرفته، شنیده می شود مبلغ قرارداد این بازیکن با آبی پوشان ۶۰ میلیارد تومان است که با یک حساب ساده می توان از صحبت های مدیرعامل تیم پرسپولیس فهمید مبلغ قرارداد مهدی ترابی با تیم تراکتور حداقل ۷۰ میلیارد تومان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کیون IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    رضائیان با سن بالا ۲۰ میلیارد هم برا زیاد است تا اینکه ۶۰ میلیارد پول بی زبان را به او بدهند
    • ارتش سرخ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      ۶۰ میلیارد گفتن محاله زیر ۹۰ میلیارد داده باشن بهش؛ اخبار موسخ هست که ۳ تیم سپاهان و تراکتور و استقلال پیشنهادات نجومی و ۳ برابر پیشنهاد پرسپولیس رو دادن. ترابی تقریبا ۱۲۰ میلیارد با آپشن برای این فصلش گرفته و لیموچی هم همین مبلغ؛ امیدوارم جواب دل شکسته هوادار رو خدا بده و از گلوشون پایین نره، با اون دسته از آدماییم که شبیه حرفاشون نبودن.
  • عشق مهدی ترابی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    عشق مهدی ترابی که در هر حالت عشق پرسپولیس دارد مگه زندگی فوتبالی چقدر است آدم باید برای بعد از فوتبالش یک فکری کنه به نظرم هیچ مشکلی ندارد انشاالله هر جا هست به کوری چشم حسود ها موفق و سلامت باشه و همیشه بدرخشه چه برای تیم ملی وچه برای هر تیمی که بازی می‌کنه ❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی