نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
واکنش مهدی تاج به درگذشت سعید راد؛ با او به دفتر مسعود کیمیایی و ایرج قادری می‌رفتیم/ سعید مثل حجازی اهل مطالعه بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال به درگذشت سعید راد واکنش نشان داد و در مورد این بازیگر بزرگ با خبرورزشی همکلام شد.

به گزارش خبرورزشی، درگذشت سعید راد باعث تاثر جامعه هنر و البته اهالی ورزش شد چون همه در جریان بودیم که این بازیگر فقید چقدر به ورزش و به ویژه فوتبال علاقه داشت.

در همین راستا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با عرض تسلیت به خاطر درگذشت سعید راد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی پیرامون این بازیگر بزرگ به ما گفت:

امروز در جلسه بودم که خبر درگذشت سعید راد برایم پیامک شد. با اینکه می‌دانستم ایشان مریض است اما از خواندن خبر فوت او واقعاً شوکه شدم به حدی که پس از آگاهی از این خبر برای دقایقی اصلاً در حال خودم نبودم. چند بار در جلسه من را صدا کردند اما متوجه نشدم و واقعا نمی‌توانستم صحبت کنم. صدای سعید در ذهنم می‌پیچید. نیاز به گفتن نیست که سعید راد جدا از سینما و هنر، بر فوتبال هم فوق العاده مسلط بود. ما ۳ سال به صورت مستمر همدیگر را می‌دیدیم و سالها قبل همراه ایشان به دفتر استاد مسعود کیمیایی هم می‌رفتیم. گاهی اوقات نیز در جمع سه نفره با حضور ایشان و زنده یاد ایرج قادری بودم. در بین تمام این بزرگواران، سعید راد اشراف فوق العاده‌ای به ورزش داشت. البته آقایان قادری و کیمیایی نیز در مورد مسائل اجتماعی بسیار با دانش و صاحب نظر بودند اما سعید راد به همان اندازه که در مسائل اجتماعی و فرهنگی صاحب نظر بود، در ورزش هم تخصص داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه مصاحبه اختصاصی خود با خبر ورزشی تصریح کرد:

سعید راد همیشه از فیلم عقاب‌ها به عنوان یکی از کارهای فاخر یاد می‌کرد. فیلمی که در دوره دفاع مقدس ساخته شد. من خودم شهادت می‌دهم  رزمندگان در آن سالها خیلی از این فیلم خوششان آمده بود و سعید راد نیز همواره از اینکه فیلمش به آنها روحیه می‌داد، افتخار می‌کرد.

مهدی تاج که سابقه کار کردن با بسیاری از بزرگان فوتبال ایران را دارد، ادامه داد:

افرادی مثل ایشان در عالم هنر و بزرگانی مثل: ناصر حجازی، همایون بهزادی، منصور پورحیدری و.... اسطوره‌های تکرار نشدنی فرهنگ و ورزش ما هستند. من افتخار همکاری با ناصر حجازی را داشتم. یکی از ویژگی‌های بارز ناصرخان، مطالعه زیاد بود، ویژگی که سعید راد هم دقیقاً آن را داشت و به شدت اهل مطالعه بود. او از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می‌کرد و همین کار باعث می‌شد در زمینه‌های مختلف دانش و بینش داشته باشد. قطعاً جای خالی این بزرگمرد در سینما و فرهنگ احساس خواهد شد. من یک رفیق خیلی خوب را از دست دادم. سعید همیشه پای ثابت تماشای بازی‌های فوتبال بود. روحش شاد و یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی