نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
۱ |
۱
افشای دلایل غیبت مهرداد محمدی و زیلیکیچ در تمرین امروز از زبان مربی استقلال/ اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کادرفنی استقلال به خبرنگار خبرورزشی گفت زیلیکیچ طی روزهای گذشته به فیزیوتراپی مراجعه می کرد

به گزارش خبرورزشی، در حالی که در فضای مجازی شایعه شده مهرداد محمدی امروز دقایقی پس از حضور در محل تمرین استقلال، با دلخوری از کمپ زنده یاد ناصر حجازی بیرون رفت و آلمدین زیلیکیچ را هم جواد نکونام به کمپ راه نداد، یکی از مربیان استقلال به خبرنگار خبرورزشی گفت:

مهرداد محمدی؟ مهرداد محمدی قهر کرد؟ مهرداد اصلا امروز به محل تمرین نیامد که قهر کند. مهرداد امروز در تمرین غایب بود و این غیبت تصور می کنم با هماهنگی کادرفنی بود.

این مربی استقلال همچنین درباره وضعیت زیلیکیچ گفت:

این بازیکن همراه ایمان سلیمی مدافع مصدوم تیم به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه می کرد و هر روز هم بعد از فیزیوتراپی در تمرین حاضر می شد و در ابتدای تمرین کنار سایر همبازیان خود به گرم کردن مشغول می شد، اما همراه بازیکنان در تمرین گروهی شرکت نمی کرد و با شروع تمرین تاکتیکی، به نرم دویدن مشغول می شد. البته او امروز به تمرین نیامد اما این که می گفتند نکونام او را اخراج کرده یا گفته به کمپ نیاید دروغ است.

این مربی استقلال تاکید کرد: 

صد البته تصمیم آخر را در مورد این دو بازیکن و تمام نفرات تیم جواد نکونام می گیرد ولی تا این لحظه او نه زیلیکیچ را به صورت رسمی و با نامه کتبی از حضور در تمرین منع کرده و نه به مهرداد محمدی گفته تمرین نکند. زیلیکیچ فقط در تمرین گروهی و تاکتیکی شرکت نمی کند. با توجه به این موضوع که جواد نکونام اصلا به او اعتقادی ندارد، دلیلی نمی بیند در کار تاکتیکی از او استفاده کند.

این در حالی است که شایعه شده مهرداد محمدی اوایل همین هفته با ارائه نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرده اگر حداکثر تا بیستم شهریور به لیست استقلال برگردانده نشود، به تیم دیگری می رود. درباره زیلیکیچ هم گفته می شود جواد نکونام می خواهد او را از لیست استقلال کنار بگذارد و به جای او از جمع تورس، منتظر محمد، کریم انصاری فرد یا رضا اسدی یک بازیکن را جذب کند.

مربی استقلال در این خصوص گفت:

این دو مورد را باید از خود نکونام بپرسید! به هرحال ایشان سرمربی است و نظر ایشان شرط است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیلوفرآبی💙 IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    #######اخراج نکونام#########

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی