نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
رونالدو باز هم تکرار کرد؛ رکوردها به دنبال من می‌آیند!/ قهرمانی در یورو مهم است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو پس از رسیدن به رکورد ۹۰۰ گل در دوران حرفه‌ای‌اش، باز هم جمله همیشگی «رکوردها به دنبال من می‌آیند» را تکرار کرد.

پرتغال در اولین مصافی که در لیگ ملت‌های اروپا داشت، مقابل کرواسی در حالی با نتیجه ۲-۱ پیروز شد که کریستیانو رونالدو در این بازی نهصدمین گل دوران حرفه‌ای‌اش را به ثمر رساند.

پس از پایان این دیدار، رونالدو که از رسیدن به ۹۰۰ گل بسیار خوشحال بود، گفت:

این یک گل احساسی برای من بود. عددی گرد و مهم. شاید به نظر آسان بیاید، اما اینطور نیست. این موفقیت نتیجه سخت‌کوشی روزانه، مداومت و آمادگی فراوان است. من ۳۹ سال و نیم سن دارم و باید خیلی متمرکز باشم تا همه چیز به خوبی پیش برود. این موضوع نیاز به فداکاری زیادی دارد. به همین دلیل، وقتی این رکوردها اتفاق می‌افتند، احساساتی می‌شوم چون ارزش کاری را که انجام می‌دهم، می‌دانم. بدون هم‌تیمی‌هایم این کار غیرممکن بود. به تیم تبریک می‌گویم. پس از اتفاقات در یورو، مهم بود که یک پاسخ خوب بدهیم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد. ما خوب بازی کردیم، کرواسی تیم بسیار خوبی است و آنها به خوبی جنگیدند و این یک نمایش عالی بود.

رونالدو در مورد عملکرد فردی‌اش هم بیان کرد:

در این بازی احساس آزادی بیشتری نسبت به معمول داشتم. ما کمی متفاوت از مسابقات اروپایی بازی کردیم. تغییرات زیادی انجام دادیم و بازیکنان آزادی بیشتری در زمین داشتند و وقتی این اتفاق می‌افتد، برای من بهتر است، صادقانه بگویم. احساس بهتری دارم، بیشتر در بازی دخیل هستم و می‌توانم از بازی لذت بیشتری ببرم. نه اینکه در مسابقات اروپایی لذت نمی‌بردم. من دوست دارم بازیکنی آزاد باشم و برای هم‌تیمی‌هایم فضا باز کنم. تیم خیلی خوب بازی کرد. تصادفی نیست که دالوت، یک مدافع، جلو آمد و گل زد. این خیلی چیزها را درباره تحرک تیم می‌گوید. از این بابت خوشحالم و برای زدن نهصدمین گلم نیز خوشحالم.

او در مورد عملکرد پرتغال هم اظهار داشت:

قهرمانی در یورو برای پرتغال معادل قهرمانی در جام جهانی است. من دو جام برای پرتغال برده‌ام. من از آن قهرمانی‌ها انگیزه نمی‌گیرم. انگیزه من لذت بردن از فوتبال است و رکوردها خودشان ظاهر می‌شوند. من رکوردها را نمی‌شکنم، آنها هستند که به دنبال من می‌آیند.

ببینید: شادی اشکبار؛ کریستیانو رونالدو ۹۰۰ گله شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پنالدوی بی مصرف IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    باشه🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی