نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
پرسپولیس مدل جدید چه شکلی است؟/ با سیستم مورد نظر گاریدو آشنا شوید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کارلوس گاریدو در اولین بازی دوستانه پرسپولیس با سیستم متفاوتی تیمش را ارنج کرد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر و از زمان برانکو معمولا با سیستم ۴-۴-۲ بازی می کرد و این موضوع در زمان یحیی گل محمدی هم ادامه داشت.  با آمدن اوسمار هم پرسپولیس تغییر آرایش کلی نداد و فقط در بعضی بازی‌ها با توجه به نفرات موجود، پرسپولیس با دو مهاجم نوک و یا یک مهاجم نوک به همراه یک فوروارد کاذب به میدان می رفت. حالا و با آمدن گاریدو به پرسپولیس احتمالا در طول فصل پیش رو شاهد تغییر فرم بازی سرخ پوشان خواهیم بود. پرسپولیس که هنوز  تکمیل نشده و در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارد، چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده و مشغول آماده سازی پیش فصل است.

گاریدو و تیمش در اولین بازی دوستانه قبل از شروع فصل جدید به مصاف منتخب آکادمی خود رفته و موفق شدند با ۳ گل حریف را شکست دهند. اطلاعات زیادی از این بازی و به خصوص از نحوه بازی پرسپولیس رسانه ای نشده ولی پیگیری ما نشان می دهد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در اولین بازی دوستانه خود روش متفاوتی را در نظر گرفته و احتمالا پرسپولیس در فصل جدید هم با همین روش به میدان خواهد رفت.

تیم گاریدو در بازی مقابل منتخب آکادمی خود با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان رفته و سرمربی جدید قرمزها این سیستم را برای تیمش انتخاب کرده است. برخلاف شایعاتی که وجود داشت، گاریدو تا این لحظه تصمیمی برای استفاده از سیستم ۳ دفاعه نگرفته و در خط دفاعی از فرم ۴ دفاعه خطی استفاده خواهد کرد. در مقابل ۴ مدافع، دوهافبک تدافعی که یکی از آن‌ها قابلیت بازیسازی از عقب زمین را دارد، مورد استفاده قرار گرفته و جلوی آن‌ها ۳ مهره تهاجمی و به همراه یک مهاجم نوک کلاسیک بازی کردند.

ببینید: ۳ گل‌ پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی پیش‌فصل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    مدل بازی اسپانیا. امیدوارم گل اول رو خیلی زود بزنن تا فرصت بیشتری به بازیکنان جوان تیم و کسایی که کمتر بازی کردن برسه. تیم اول باید خیلی قوی باشه. آسیا هدف ماست.
  • الیاس IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    امیدوارم مربی موفقی باشه تا در رقابت برابر با ما عیارش مشخص بشه نه اینکه با افساید و داور و .....ببرنش بالا
  • الیاس IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    امیدوارم مربی موفقی باشه تا در رقابت برابر با ما عیارش مشخص بشه نه اینکه با افساید و داور و .....ببرنش بالا
  • فرامرز IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    در بیشتر مواقع سیستم سه دفاعی با توجه به این که دو پیستون کناری مجبورند طول زمین را بپیمایند و برگردند یعنی 100 تا 110 متر طول زمین فوتبال یعنی هم در حمله و هم در دفاع باشند به ویژه در 2-5-3 پس خواه ناخواه پیستون ها بیشتر در حکم دفاع کناری عمل می نمایند چون از نفس کم می آورند یعنی بیشتر به 2-3-5 تبدیل می گردد چون تعداد هافبک ها کم پس اختیار میانه میدان به تیم مقابل داده می شود شاید یک تیم در جهان به معنای واقعی کلمه سیستم سه دفاعی اجرا می کند آن هم منچستر سیتی ست اما در سیستم چهار دفاعی تعداد بازیکن در نقاط مختلف زمین تقسیم می شود.
  • باقر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    ان شاالله با قهرمانی درلیگ و شکستن استقلال دردو بازی رفت و برگشت قهرمانی آسيا را به‌ دست‌ بياريم
  • باقر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    ان شاالله با قهرمانی درلیگ و شکستن استقلال دردو بازی رفت و برگشت قهرمانی آسيا را به‌ دست‌ بياريم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی