نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
عکس یک استقلالی بر فراز قله دماوند/ این احترام باورنکردنی است +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از هواداران استقلال عکس سرمربی سابق این تیم را در قله دماوند به اهتزاز درآورد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بانوان طرفدار استقلال دست به ابتکار جالبی زد. ریکاردوساپینتو اگرچه نتوانست استقلال را به مقام قهرمانی در لیگ بیست و دوم یا جام حذفی آن فصل برساند اما هنوز هم میان گروهی از طرفداران این تیم محبوبیت قابل ملاحظه‌ای دارد. اتفاقاً یکی از بانوان استقلالی چند روز قبل به قله دماوند صعود کرد و در آنجا عکسی از ریکاردو ساپینتو را به اهتزاز درآورد. حرکتی که با استقبال بسیار زیاد سرمربی اسبق استقلال مواجه شد. ساپینتو با انتشار این عکس در فضای مجازی برای بانوی هوادار استقلال که چنین کاری کرده بود، نوشت: احترام باورنکردنی در بالای دماوند. واقعاً باعث افتخار من است.

ریکاردو ساپینتو اگرچه از باشگاه استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرده ولی چند بار در مصاحبه‌های خود با صراحت اعلام کرد میان مدیران این باشگاه و هواداران استقلال تمایز قائل است.

عکس یک استقلالی بر فراز قله دماوند/ این احترام باورنکردنی است+ عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیروزهیس IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    ساپینتو بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران بود ولی حریفش یعنی فدراسیلنگ قوی ترازاوبود👹
  • مرتضی تهران IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    پدر تیم را همین هودارا شخص پرست درآورد، مربی که با کارهای عجیب و غریب فقط فقط باعث شد حرمت نیمکت باشگاه بزرگ استقلال به چالش کشیده بشه ، و کار به جائی رسید که دستیار سوم تیم بی نام نشان و بی افتخار برای استقلال شاخ و شونه میکشدند، این اشخاص و افراد شخص پرست براشان کارنامه مهم نیست بدنبال مسائل دیگر هستند...
  • کارلوس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    استقلال در زمان ساپینتو انصافا فوتبال جذاب و تماشاگرپسند ارائه می کرد و چه بسا اگر ساپینتو مثل مورایس برای مدت حداقل ۲ فصل سرمربی استقلال بود نتایج بهتری نسبت به نکونام بدست می آورد .
  • عباس IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    استقلال با ساپینتو دیوانه وار بازی می کرد. اما زور داور و فدراسیون بهش رسید. توی 40 سال اخیر بی سابقه بود استقلال 8 بازی را پشت سر هم ببره با اختلاف بیش از سه گل. بدون پول برای استقلال کار می کرد. اعجوبه بود. ریکاردوی شیر دل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی