نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
چشم منچسترسیتی به دروازه‌بان ایتالیایی؛ سعودی‌ها ادرسون را هم می‌برند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت جدایی ادرسون، منچسترسیتی ممکن است به دنبال جذب ستاره ۲۵ ساله لیگ ۱ باشد.

با افزایش ابهامات در مورد آینده ادرسون، ممکن است منچسترسیتی به دنبال جذب جانلوئیجی دوناروما برود. سیتیزن‌ها تا به اینجای کار تابستان آرامی را گذراندند و ساویو وینگر برزیلی تنها ورودی تیم تا امروز بوده است. شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر برای تور پیش‌فصل خود در آمریکا به سر می‌برند و آماده‌سازی‌های لازم برای آغاز فصل جدید را ادامه می‌دهند، اما ممکن است این تیم نیاز به یک دروازه‌بان جدید داشته باشد.

قرارداد ادرسون که در سال ۲۰۱۷ از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست، در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و زمزمه‌هایی از انتقالش به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به گوش می‌رسد. این بازیکن برزیلی با النصر به توافق رسیده بود اما همه چیز بهم خورد، و حالا گفته می‌شود که الاتحاد در حال مذاکره بر سر انتقال این بازیکن ۳۰ ساله است. فابریتزیو رومانو معامله را دشوار توصیف کرده و اعتقاد بر این است که سیتی به دنبال ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای دروازه‌بانی است که ۶ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد.

اگر ادرسون جدا شود، سیتی باید تصمیم بگیرد که آیا استفان اورتگا را به شماره یک ارتقا دهد یا به دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی باشد. اورتگا در فصل گذشته تاثیرگذار بوده و اخیراً قرارداد جدیدی با اتحاد تا سال ۲۰۲۶ امضا کرد. در این میان، تاک‌اسپورت گزارش داده که سیتی می‌تواند دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن را هدف قرار دهد و اضافه کرد که این بازیکن ۲۵ ساله آماده انتقال به لیگ برتر است.

ملی‌پوش ایتالیایی در سال ۲۰۲۱ با انتقال رایگان از میلان به پی‌اس‌جی پیوست و ۱۱۴ بازی برای این باشگاه انجام داد و سه عنوان قهرمانی لیگ ۱ را به دست آورد. طرفداران انگلیس به خوبی دوناروما را با مهار پنالتی‌های بوکایو ساکا و جیدون سانچو در فینال یورو ۲۰۲۰ در ومبلی به یاد دارند.

بیشتر بخوانید: گلر برزیلی به النصر پیوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی