در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ محمدرضا اخباری در یک قدمی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۶ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

 یکی به پرسپولیس و استقلال یادآوری کند،  شما باید با رونالدو، اکرم عفیف، کایو، الدوساری و... بازی کنید

در تحلیل خریدهای نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس می‌خوانید: «پرسپولیس و استقلال همچنان با خریدهای متوسط (به جز یک مورد خاص؛ رامین رضاییان) به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات ادامه می‌دهند. البته فرشاد احمدزاده و علیپور هم فوتبالیست‌های خوبی هستند اما به هر حال تردیدهایی در مورد درخشش آنها در ترکیب پرسپولیس وجود دارد.

بارها و بارها اشاره شده که تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد اما با این متر هنوز اتفاق مثبتی در پرسپولیس رخ نداده مگر آنکه ایوب العملود مثل اورونوف و عبدالکریم حسن بازیکن خوبی باشد....»

پرسپولیس زمان ندارد، گاریدو مهاجم سرزن می‌خواهد

در مورد جذب نفرات جدید پرسپولیس می‌خوانید: «خوان کارلوس گاریدو دخالت چندانی ندارد، همان‌طور که پارسال پاکو خمز نقشی در بستن تراکتور نداشت و امسال هم بعید است اسکوچیچ نقش چندانی داشته باشد. در مورد یکسری از بازیکنان هم این پول است که همه چیز را تعیین می‌کند. مثلاً استقلال صیادمنش و قایدی را به خاطر پول فروخت و پرسپولیس هم احتمالاً به خاطر پول عبدالکریم حسن را از دست می‌دهد اما اینکه گاریدو کمی دیر آمد و دخالت چندانی در بستن پرسپولیس ندارد می‌تواند دردسرساز شود...»

قرارداد با مهدی پور کی امضا می‌شود؟

پیرامون خریدهای استقلال می‌خوانید: «جواد نکونام خواستار تمدید قرارداد مهدی مهدی پور بازیکن مصدوم استقلال شده است. این بازیکن فصل گذشته در یکی از بازی‌های دور برگشت استقلال از ناحیه رباط دچار پارگی شد و مجبور شد پای خود را جراحی کند. اما قرارداد با مهدی  مهدی پور  کی امضا می‌شود؟»

ذخیره رامین در ترکیب استقلال مشخص شد

در خبری از نقل و انتقالات استقلال می‌خوانید: «با منتفی شدن حضور مهدی تیکدری در ترکیب تیم استقلال ذخیره رامین رضاییان در اسکواد جواد نکونام مشخص شد و هر گاه رامین نتواند در ترکیب آبی‌ها به میدان بیاید، سامان تورانیان جوان به میدان خواهد رفت. بازیکنی که فصل گذشته به دلیل حضور کوین یامگا و صالح حردانی کمتر درترکیب آبی‌ها به بازی گرفته شد....»

محمدرضا اخباری یک قدم تا امضای قرارداد با پرسپولیس

و این هم خبری از نقل و انتقالات پرسپولیس: «اگر اتفاق خاصی نیفتد ظرف یکی دو روز آینده، محمدرضا اخباری قراردادش با تیم پرسپولیس را به امضا خواهد رساند. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی، پس از ۶ فصل بازی در پرسپولیس، درنهایت قراردادش با این تیم را یک طرفه فسخ کرده و به تیم تراکتور تبریز پیوست. رضا درویش با گزینه‌های مختلفی از جمله داخلی و خارجی مذاکره کرد که ظاهرا اصلی ترین آن محمدرضا اخباری بود....»

فرشاد پیوس: علیپور، آل کثیر و عبدی از مهاجمان بُنجل خارجی بهتر هستند

آقای گل اسبق پرسپولیس و فوتبال ایران در گفتگو با خبرورزشی از مسایل روز فوتبال حرف زد....

  • به نظر من پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده که در خرید مهاجم گلزن و ششدانگ ضعیف عمل کرده است. نیازی به اسم آوردن نیست اما مهاجمان بُنجل زیادی به پرسپولیس آمده اند که کیفیت لازم را نشان نداده اند. به نظر من علی علیپور، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر بسیار بهتر از مهاجمان بُنجل خارجی هستند.
  • همه ما دیدیم فصل گذشته گل‌های عیسی آل کثیر چه تأثیر زیادی روی قهرمانی پرسپولیس داشت یا علی علیپور و مهدی طارمی‌که در سال‌های اخیر آقای گل شده اند. مگر در این سال‌ها شیخ دیاباته یا لئاندرو و ... پرسپولیس را قهرمان کرده اند.
  • هواداران حق دارند نگران باشند و حق دارند بخواهند بهترین ستاره‌ها را در پرسپولیس ببینند. من بر اساس بودجه یا وضعیت موجود می‌گویم همین مهدی عبدی در لیگ قهرمانان آسیا، گل صعود پرسپولیس به فینال را به النصر عربستان زد.
  • من هم مثل هواداران پرسپولیس دوست دارم، تیم محبوبم مثل الهلال و النصر عربستان ستاره‌های دنیا را بخرد ولی در واقعیت می‌دانیم این امکان وجود ندارد. وقتی نمی‌توانیم ستاره‌های مشهور و کارنامه دار خارجی بخریم سراغ بازیکنان بنجُل خارجی می‌رویم.
  • ما همیشه نگران هستیم که آیا این بازیکن داخلی در پرسپولیس جواب می‌دهد یا نه؟ مگر در همه این سال‌ها بازیکنان داخلی که برای پرسپولیس خریداری شدند، ملی پوش بودند؟
  • رامین رضاییان این تصمیم را گرفته و به نظرم یک مقدار زیادی به آن پرداخته می‌شود در حالی که او از سپاهان به استقلال رفته است. از آن گذشته رامین یک جوان خام یا کم سن و سال نیست و اگر اشتباه نکنم ۳۴ ساله است. در این سن و سال خودش بهتر می‌داند چه تصمیمی‌بگیرد.
  • مهدی طارمی‌یک سرمایه ملی و مایه افتخار ما ایرانی‌ها در فوتبال ایتالیا و اروپاست. زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد هرازگاهی با هم صحبت می‌کردیم و تا جایی که می‌شد سعی می‌کردم به عنوان یک برادر پرسپولیسی راهنمایی اش کنم. مهدی در اولین بازی دوستانه اینتر دو گل زده و یک پاس گل داده است و امیدوارم با همین فرمان در لالیگا هم مثل پرتغال تبدیل به یک ستاره نامی‌و بزرگ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیکز IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    در فوتبال نوین دنیا مربی کقشی در خرید و انتخاب بازیکن نقشی ندا ه البته اگر نقش داشته باشد به ضرر تیم خواهدبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی