نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
کمک اسپانیایی جواد نکونام، گران‌تر از گابریله پین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی استقلال دچار حاشیه‌ای جدید شده و معضل تازه‌ای برای نکونام به وجود آمده است.

به گزارش خبرورزشی، شایعه تغییر سرمربی در باشگاه استقلال هنوز مطرح است و حواشی پیرامون نیمکت آبی‌ها به اوج خود رسیده تا در کنار بحث‌های متعدد ماندن یا رفتن جواد نکونام، سرمربی فعلی آبی‌ها از لحاظ فنی هم تنهاتر از همیشه و انگار کارش از گذشته هم دشوارتر است. نکو در حالی تیمش را در تعطیلات فیفادی تمرین می‌دهد که بازهم خبری از دستیار اسپانیایی‌اش نیست. مرد معتمد سرمربی استقلال که تابستان امسال هم مثل سال گذشته دیر به جمع تیم اضافه شد و در طول فصل هم غیبت‌های متعددی داشت، بازهم با تعطیلات فیفادی به مرخصی رفت و در روزهایی که نکونام به شدت به وی احتیاج دارد، او را تنها گذاشته است.

 گویا سسما مدعی شده چون قراردادش ثبت نشده در تمرینات شرکت نمی‌کند و مدیران باشگاه باید هرچه زودتر این کار را انجام دهند. از طرفی شنیده می‌شود آنچه مربی بدنساز اسپانیایی بابت دستمزد طلب کرده، حدود ۴۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود که اصلا با متر و معیار یک مربی فیتنس جور در نمی‌آید. هرچند که سسما به نوعی همه کاره و دستیار اصلی نکونام محسوب می‌شود اما حتی اگر بنا به حضور او روی نیمکت به عنوان کمک شماره یک هم باشد، باید گفت یاد گابریله پین بخیر!

مربی مشهور ایتالیایی که امضای تئوری او پای قهرمانی بدون شکست استقلال دیده می‌شد، نه در مدت حضورش در ایران بی انصباطی و بدقولی کرد و نه دستمزدی نجومی دریافت. قرارداد پین در مدتی که دستیار فرهاد مجیدی در استقلال محسوب می‌شد، ۲۰۰ هزار دلار بود که با نرخ دلار آن زمان واقعا متناسب به نظر می‌رسد؛ حداقل در مقایسه با درخواست سسما!

 سال گذشته سسما ۲۰۰ هزار دلار برای خودش قرارداد بسته بود و ۴۰ هزار دلار برای پسرش که مثلا مربی اصلاح حرکات بود و ۴۰ هزار دلار هم برای یک دکتر اسپانیایی که قرار بود به شکل آنلاین در زمینه درمان با او همکاری کند. گویا او برای فصل جدید ۳۰۰ هزار دلار خودش خواسته و نفری ۵۰ هزار دلار هم برای پسرش که کارآموز است و همان پزشکی که می گویند کنترل از راه دور می کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی